Toon posts:

[WoW] Vaag Connectieprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds mijn nieuwe windows install van gisteren heb ik een vaag probleem met WoW.

Ik kan gewoon inloggen, maar na het inloggen kan ik niks casten, volgt mijn imp me niet, en zijn alle players 'unknown' (bijvoorbeeld Private Unknown). De andere spelers bewegen gewoon, en ik kan ook guildchat gewoon lezen.

Na zo'n 10-15 seconden, soms iets langer disconnect ik, daarna kan ik gewoon weer connecten, maar heb ik hetzelfde probleem.

Ik heb mijn WTF en WDB folders al gedelete, maar ook dat bracht me niks op.

Ik het het gevoel dat het iets te maken heeft met mijn netwerkkaart, maar ik heb geen idee waar ik de fout moet zoeken. Een firewall heb ik niet draaien atm, en windows firewall staat uit.

Voor de rest werkt mijn internet schijnbaar prima btw.

Iemand een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2006 18:50 ]

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Had precies hetzelfde, iedereen met Wanadoo (heb je dat toevallig ook?) heeft dat gezeik wel eens. Oplossing: andere internetverbinding nemen.

Verwijderd

Topicstarter
daandegoeiste schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:53:
Had precies hetzelfde, iedereen met Wanadoo (heb je dat toevallig ook?) heeft dat gezeik wel eens. Oplossing: andere internetverbinding nemen.
Ik heb telenet, en heb ondertussen ondervonden dat het wel een probleem met de netwerkkaart of driver moet zijn, want ik heb het net geprobeerd met een cheapo realtec kaartje en daarmee heb ik het probleem niet.

De netwerkkaart die ik normaal gebruik is de onboard kaart van mijn MSI K8N Neo2 mobo.

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:08:
[...]

Ik heb telenet, en heb ondertussen ondervonden dat het wel een probleem met de netwerkkaart of driver moet zijn, want ik heb het net geprobeerd met een cheapo realtec kaartje en daarmee heb ik het probleem niet.

De netwerkkaart die ik normaal gebruik is de onboard kaart van mijn MSI K8N Neo2 mobo.
Probeer dan eens de drivers van je netwerkkaart te uninstallen en dan de drivers te installeren die je eerst ook had (misschien van cd ofzo?). Anders weet ik het ook niet, vind het maar een vreemd probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Het rare is dat als ik de drivers wil gebruiken die op de cd staan dat windows zegt dat hij geen geldige drivers vind.