Toon posts:

Zenders opzoekn

Pagina: 1
Acties:
  • 1.305 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een finlux tv. Deze is verhuist naar een andere regio en ik weet niet hoe ik de zenders op kan zoeken. Ik heb hier de handleiding niet bij de hand en kon deze niet vinden op internet. Iemand enig idee welke knoppencombinatie ik moet of kan gebruiken?

Normale tv met een 55cm beeldbuis.

Alvast bedankt.

Erik-Jan

Verwijderd

Erik-Jan je bent hier nog niet zo lang, en hebt in korte rtijd al drie post gemaakt, hulde.
maar jouw TS is een beetje onder de maat.
type tv word weggelaten, eigen input zie ik niet, zelf een handleiding opzoeken is je blijkbaar te moeilijk, wat moet ik nou doen om jou te helpen?
Ik heb geen glazen bol, niemand hier heeft een glazenbol!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:55:
Erik-Jan je bent hier nog niet zo lang, en hebt in korte rtijd al drie post gemaakt, hulde.
maar jouw TS is een beetje onder de maat.
type tv word weggelaten, eigen input zie ik niet, zelf een handleiding opzoeken is je blijkbaar te moeilijk, wat moet ik nou doen om jou te helpen?
Ik heb geen glazen bol, niemand hier heeft een glazenbol!
Ik neem aan dat het bij elke finlux tv hetzelfde is. Verder heeft finlux geen site en heb ik al een tijdje gegoogled zonder resultaat. Ik heb andere topics gevonden op diverse sites, maar daar konden ze ook geen antwoord geven.

Het model nr. is CT 7112T.

Ik hoop gewoon dat er iemand is met ook een finlux tv, waarvan hij de knoppencode weet zodat ik deze op mijn tv kan proberen. Ik vind het ook raar dat dit niet gewoon op de afstandbediening staat of in een menu staat.

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 13:48
Waarom kom ik vrijwel direct op finlux.nl? Je kunt dan wel op die site niets vinden, maar wel een mailtje sturen naar support.

Kijk ook even hier, je type staat er niet bij, maar wel andere finlux modellen: http://www.alberstrading.nl/nl/download.htm

[ Voor 33% gewijzigd door Pino op 11-09-2006 19:13 ]

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Verwijderd

Topicstarter
Pino schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:08:
Waarom kom ik vrijwel direct op finlux.nl? Je kunt dan wel op die site niets vinden, maar wel een mailtje sturen naar support.
Dat is voor mij hetzelfde als geen site hebben :P

Zo ook op www.finlux.fi. Een mooi menutje om tv's te selecteren, maar er staan alleeen geen manuals online.

Een mailtje heb ik gedaan, maar ik wou vanavond de tv instellen. Vandaar dat ik het hier vroeg. Ik verwachtte op GOT namelijk een sneller antwoord.

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-12-2025
Gewoon een beetje in het menu rondkijken :? Moet toch ook makkelijk zonder handleiding te vinden zijn?

Macbook Pro, 640 WD extern

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 15:37

Nik

Menu > Installatie > Automatisch zoeken

:?

Verwijderd

Topicstarter
proller schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:18:
Menu > Installatie > Automatisch zoeken

:?
Bij mij kan ik naar het hoofdmenu. Dan naar installeren en dan staat er een lijstje, maar geen frequentie invoer of iets van zoeken.
Pagina: 1