Laptop doet niets meer

Pagina: 1
Acties:

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Vandaag (op 11 september) is mijn lapop (denk ik) overleden.

Eerst wat specs:
Het was een tweedehands, PIII 800 mhz, dvd, 256mb ram, 15gb schijfje.
Verder nog een extra accu bij gekocht, en dus de floppy eruit gehaald.

Maar sinds vannochtend doet hij helemaal niets meer, ik krijg helemaal geen teken van leven. Zelfs geen piep of een hd die draait.

1) Wat denken jullie? Voeding of mobo?
Maar dan nog, ik bedoel, wel vreemd dat ie niet meer aan wil... Ondanks dat het een P3 is, heeft hij het altijd verpect gedaan voor internet&office in (o.a.) de achtertuin en op school.

2)Hebben jullie ook enig idee wat de kosten zouden kunnen zijn voor een nieuwe voeding of mobo, en daarmee dus ook de vraag, 3) is het dan nog de moeite waard?

Heb er een half jaar gelden 250 euro voor betaald, en zoals ik al zei, hij heeft het altijd perfect gedaan waar ie voor bedoeld was.

Nu dus dik balen dat ie niets meer doet...

urnie538 is ook maar student....

Hoi!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:22

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kan ook je accu zijn die defect is. Als het mogelijk is kijk eens of je een zelfde accu kan proberen. En ook natuurlijk een andere voeding. Probeer zoveel mogelijk onderdelen te wisselen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Bleek toch een dode batterij te zijn... Gelukkig heb ik er twee... Nu maar even een nieuwe bestellen...

Hoi!