Hallo iedereen hier!
Mijn huidige pc is al wat verouderd( 4 jaar oud ofzo) en ik ben nu op zoek naar een nieuwe.
Hij zou vooral moeten dienen voor volgende zaken:
- Mp3's afspelen
- Internet
- Kleinere toepassingen
- Photoshop
- Muziek maken (Fruity Loops)
- Maar vooral om mee te gamen
Ik ben nu al een week aan het rondkijken op tal van sites en winkels voor een deftig systeem.
En morgen ga ik naar een winkel om een prijslijst.
Deze spellen zullen worden gespeeld: Oblivion, Trackmania Nations en (als ie uitkomt) Need For Speed: Carbon
Ik heb daarnet iets samengesteld op de site van Dell:
Sprak me vooral aan door de grafische kaart en omdat ie alles heeft wat ik nodig heb.
De responstijd van het scherm is 8 ms dus wss zit dit ook snor?
Nu ga ik dus morgen eens naar een pcshop, wat zijn zo dingen waar ik moet opletten bij het kiezen?
En vinden jullie met de toepassingen die ik zal draaien, dit een goede configuratie?
Want ik hoor soms dat niet iedereen te spreken is over Dell.
Mvg,
Guillaume
Mijn huidige pc is al wat verouderd( 4 jaar oud ofzo) en ik ben nu op zoek naar een nieuwe.
Hij zou vooral moeten dienen voor volgende zaken:
- Mp3's afspelen
- Internet
- Kleinere toepassingen
- Photoshop
- Muziek maken (Fruity Loops)
- Maar vooral om mee te gamen
Ik ben nu al een week aan het rondkijken op tal van sites en winkels voor een deftig systeem.
En morgen ga ik naar een winkel om een prijslijst.
Deze spellen zullen worden gespeeld: Oblivion, Trackmania Nations en (als ie uitkomt) Need For Speed: Carbon
Ik heb daarnet iets samengesteld op de site van Dell:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| PROCESSOR Intel® Core® 2 Duo® E6400 Processor (2.13GHz, 1066MHz, 2MB) BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® XP Media Center Edition 2005 TAAL VAN BESTURINGSSYSTEEM Nederlandse taal ONDERSTEUNINGSSERVICES 1 Jaar Collect & Return service GEHEUGEN 2048MB Dual Channel DDR2 533MHz (2x1024) Geheugen HARDE SCHIJF 250GB (7200rpm) Serial ATA Hard Drive with 8MB DataBurst™ cache SECUREDATA-SOFTWARE No Secure Data Software OPTISCH(E) STATION(S) 16X DVD+/-RW Drive GRAFISCHE KAART 256MB nVidia™ GeForce 7900GS graphics card Accessoires MONITOR Dell 19" (48cm) Value Flat Panel Monitor, midnight grey - 196FP GELUIDSKAARTEN Integrated Sound Blaster Audigy ADVANCED HD Audio Software LUIDSPREKERS Geen Luidsprekers TOETSENBORD Logitech LX700 draadloos toetsenbord & muis - Belgian (AZERTY) MUIS Muis reeds inbegrepen in draadloos toetsenbord DISKETTE-/MEDIASTATIONS Internal 13-in-1 Media Card Reader Totaalprijs € 974,64 21,00% € 1.179,31 |
Sprak me vooral aan door de grafische kaart en omdat ie alles heeft wat ik nodig heb.
De responstijd van het scherm is 8 ms dus wss zit dit ook snor?
Nu ga ik dus morgen eens naar een pcshop, wat zijn zo dingen waar ik moet opletten bij het kiezen?
En vinden jullie met de toepassingen die ik zal draaien, dit een goede configuratie?
Want ik hoor soms dat niet iedereen te spreken is over Dell.
Mvg,
Guillaume