Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vallio VE-200, goedkoop maar verder...?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben al tijdje opzoek naar een nieuwe mp3player die ook OGG's kan afspelen. Nu zie ik vandaag dat deze speler wel erg goedkoop is voor 2GB. :*)

Maar als ik even google naar deze speler, vind ik enkel een koreaanse site van de fabrikant maar verder geen reviews of niks.

Waar ik mij ook zorgen over maak is het maximaal vermogen van 2x11mW, is deze speler dan niet vreselijk stil? ;( Ik speel mijn muziek graag luid, en andere spelers hebben toch een hoger vermogen.

Verder lijkt het mij wel een goeie aankoop: erg klein, geen kleurenscherm(heb ik niet nodig), speelt ogg vorbis, batterij gaat lang mee, etc. Wat vinden jullie?

Verwijderd

Topicstarter
heb ondertussen al een zen v besteld, lees hier overal positieve reacties erover dus die word het. Niet veel duurder en degelijker. Mijn cd's maar eens opnieuw rippen naar mp3 dan maar...

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Veel plezier met je aankoop... ;)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.