[PHP]Firefox blijft zonder reden PHP pagina laden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Of deze vraag in het juiste forum staat weet ik niet...

Het probleem:
Ik heb een PHP website en in een bepaald gedeelte van de site blijft de browser FireFox constant laden, rechtsbovenin blijft het laad icoontje bewegen.
Als ik met een andere browser (IE6 bv) naar dezelfde pagina ga dan doet ie dat niet, nu heb ik al de hele code door gespit om te zoeken hoe dit nu kan maar kan dus niets vinden.

Met de error_reporting( E_ALL ) functie vind ik ook geen fouten.

De site zelf werkt prima het is alleen dus dat firefox aangeeft dat ie de pagina nog aan het laden is.
Dit gebeurd zowel online via een webserver of lokaal op mijn eigen "test" server.
Ik vermoed dus dat er ergens in de PHP code iets mis gaat alleen ik heb geen idee waar en wat.

Kan me iemand een tip geven wat dit zou kunnen veroozaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:59

Zyppora

155/50 Warlock

Infinite loop zou het eerste zijn waar ik aan zou denken, maar aangezien het in IE wel goed gaat is dat het waarschijnlijk niet. Je kunt wel zelf aan het debuggen gaan door verschillende (semi-onafhankelijke) te commenten en daardoor niet uit te laten voeren, totdat FF de pagina normaal laadt (en daarmee dus ook stopt).

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:07

TeeDee

CQB 241

Ik vermoed dat het niet in je php code zit. Constant laden als in: "Constant een refresh"? Hoe lang duurt dit fenomeen, want zonder relevante code schiet het zo niet op natuurlijk.

Uiteraard dien je zelf ook te debuggen.

[ Voor 10% gewijzigd door TeeDee op 11-09-2006 15:45 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je zal toch echt zelf meer info moeten geven, hiermee kunnen we helemaal niks... Sowieso lijkt het me heel sterk dat het probleem in je PHP-code zit als het blijkbaar in de ene browser goed gaat en in de andere fout; dan is het eerder een clientside probleem in een van je Javascripts, als je die gebruikt.

Hoe dan ook: geef eens wat meer info. Daar ben je intussen al zo vaak op gewezen dat het me verbaast dat je dat nog niet uit jezelf doet.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:36:
Het probleem:
Ik heb een PHP website en in een bepaald gedeelte van de site blijft de browser FireFox constant laden, rechtsbovenin blijft het laad icoontje bewegen.
Als ik met een andere browser (IE6 bv) naar dezelfde pagina ga dan doet ie dat niet, nu heb ik al de hele code door gespit om te zoeken hoe dit nu kan maar kan dus niets vinden.

...
De site zelf werkt prima het is alleen dus dat firefox aangeeft dat ie de pagina nog aan het laden is.
Dit gebeurd zowel online via een webserver of lokaal op mijn eigen "test" server.

Kan me iemand een tip geven wat dit zou kunnen veroozaken?
Misschien een Firefox extensie die "raar" doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-08 11:40
Kan me iets dergelijks herinneren met een javascript tellertje, heb je soms zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Of een plaatje dat het niet doet ;)

Gewoon delen van je pagina weg commenten (in PHP, geen HTML comments) en zoeken in met welk deel het probleem zich voordoet; debuggen.
Pagina: 1