Toon posts:

fair use policy chello belgië

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ga binnenkort verhuizen van Nedeland naar België (omtrek Leuven) en ben aan het rondkijken naar internet verbindingen. Zoals bekend zijn er bijna alleen maar abonnementen met downloadlimiet beschikbaar. Chello België schijnt hier een uitzondering op te zijn met enkel een fair use policy. Nu vroeg ik me af wat dat in de praktijk betekent. Is dit te vergelijken met de fair use policy van Chello Nederland? of zit die limiet toch in de buurt v.d. andere abonnementen (zeg 20 of 30 gb per maand)?

Ik heb het dan over dit abonnement:
http://www.chello.be/Abonnementen/Internet/chello_extreme/

Alle info wordt zeer op prijs gesteld.

Verwijderd

Dan zou ik als ik jou was eens even rondkijken op userbase , een onafhankelijk Belgisch forum waar men o.a over ISP's en hun ervaringen kan praten.

Ik heb al ff wat research voor je gedaan en daaruit blijkt dat het meer met 'Nederlandse grootes' ;) kan vergeleken worden , men zou van enkele 100den gigabytes per week geen probleem maken :)

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:33

slaay

Natuurbeleven.com

Helaas heb ik daar geen info, maar mocht je voor zeker willen spelen dan kun je ook ADSL nemen.
Ik kwam laatst dit tegen: www.yabu.be.
Zij bieden volgens mij als enige een hoge datalimiet aan in België, 50 euro voor 100 GB :Y)

Dich bis echt unne foëzen haas