Toon posts:

Gez specifiek toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een nieuwe toetsenbord.

Maar ik zie eigenlijk alleen maar draadloos gedoe met veels te grote keyboards en te veel knoppen.

Wat ik zoek:

Aan een draad

Niet belachelijk groot Geen multimedia onzin en overbodige knoppen. (email knop, volume knop, aanzet knop). (Sinds de windows knop is er geen nuttige knop meer bijgekomen imo)

Ergonomisch (Maar niet op een alternatieve deling manier, wel de standaard knoppen indeling) Ik heb gehoord dat Platte toetsenborden daarvoor geschikt zijn)

Fijn typen (Ik vind een laptoptoetsenbord met platte toetsen niet zo fijn typen als een ouderwets bord met hogere knoppen, minder lawaaierige knoppen zou helemaal ideaal zijn)

Een grote enter en geen mini spatie balk. (welke knoppen kunnen nog meer stiekem onverwachts anders zijn?)

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Ik heb 2 woorden voor jou:

Das Keyboard

Verwijderd

Ik denk dat je gewoon es effe naar een computerboer moet gaan om te vergelijken, de business serie van logitech voldoet denk ik wel aan jou eisen.. maar even uitproberen is toch het beste bij toetsenborden :)

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 19:40
Eentje zonder Windows toets maar die voor de rest wel aan je wensen voldoet:

Apple Keyboard
http://store.apple.com/Ap...D?mco=16400E04&nplm=M9034

Moet je PC wel een USB toetsenbord ondersteunen.

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-02 18:26

EMP

Krulloos!

Sorrie hoor, maar dit soort toetsenbord zijn er echt wel! Wat heb je al gevonden? Wat/waar heb je al gezocht? Heb je al gekeken op de websites van de 2 grootste toetsenbord-fabrikanten (tip Logitech.com, Microsoft.com).

En dan schrijft je zelf in je sig dat GoT er niet is voor luie mensen :P

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Gewoon een Cherry Heavy-Duty

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Empie schreef op maandag 11 september 2006 @ 13:43:
Sorrie hoor, maar dit soort toetsenbord zijn er echt wel! Wat heb je al gevonden? Wat/waar heb je al gezocht? Heb je al gekeken op de websites van de 2 grootste toetsenbord-fabrikanten (tip Logitech.com, Microsoft.com).

En dan schrijft je zelf in je sig dat GoT er niet is voor luie mensen :P
google, pricewatch, kijkshop (trust troep), verschillende slechte koop sites.

Maar allemaal draadloos gedoe, en multimedia onzin. en de pricewatch dat was info overload.

maar ik kan ook heel erg slecht zoeken. www.logitech.com klinkt nu best eigenlijk wel logisch |:(

Deze :D

http://www.logitech.com/i...CRID=2166,CONTENTID=11515

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2006 14:07 ]

Verwijderd

ga eens naar de mediamarkt als er een in je buurt zit. Hier in Alphen hebben ze daar volgens mij precies de toetsenborden die je zoekt!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:22
Dat toetsenbord en ga er maar vanuit dat MS dezelfde soorten heeft.
Die dingen zijn best makkelijk te vinden. Zoiets als die oude IBM borden is niet meer te vinden.
Pagina: 1