Picasa2, mappen verwijderen - terugzetten?

Pagina: 1
Acties:

• jrn
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-07 15:31
Mij zus heeft doodleuk het programma Picasa2 (van Google) ontdekt. Het programma scanned de hardeschijven op zoek naar mappen met foto's en toont deze allemaal links in beeld. Mappen met foto's die niet van haar waren heeft ze doodleuk verwijderd, verwijderen betekend bij Picasa niet uit het programma verwijderen maar rechtstreeks naar de prullenbak.

Ik ontdek dit en als ik naar haar prullenbak ga zie ik dat er maar enkele afbeeldingen instaan, de rest is reeds defenitief verwijderd.

Het gaat hier over bijna 4GB aan foto's en elke foto is goud waart voor mij!

Is er een methode om deze foto's toch terug te krijgen? Zou een systeemherstel helpen of zet dat zulke bestanden niet weer?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11

DarkSide

theres no place like ::1

zoek naar programma's als Get Data back e.d. Belangrijkste in dit soort gevallen is dat ze zo minmogelijk doet met die HD. De ruimte op je HD is nu vrijgegeven voor andere data. En hoe meer dat je de HD gebruikt hoe groter de kans is dat je foto;s permanent verdwenen zijn.
P.S dit soort programma's zijn niet gratis.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

jrn schreef op maandag 11 september 2006 @ 13:02:
Het gaat hier over bijna 4GB aan foto's en elke foto is goud waart voor mij!

Is er een methode om deze foto's toch terug te krijgen? Zou een systeemherstel helpen of zet dat zulke bestanden niet weer?
Je moet even je laatste backup opzoeken, maar voordat je die terugzet moet je (zoals de poster boven mij al schreef) met iets als GetDataback de foto's opsnorren die niet in die backup zitten.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Varienaja schreef op maandag 11 september 2006 @ 13:10:
Je moet even je laatste backup opzoeken, maar voordat je die terugzet moet je (zoals de poster boven mij al schreef) met iets als GetDataback de foto's opsnorren die niet in die backup zitten.
Systeemherstel gaat niets maken, die negeert files die in je "mijn documenten" folder enzo staan volledig. Tenzij je een echte backup (dus niet met systeemherstel) hebt, is het gewoon nutteloos.

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 07:21
eens goed uitvliegen op je zusje, dan die hd uit die pc halen (ZO SNEL MOGELIJK!) en in een andere pc hangen en met getdatdaback de files terugzoeken.