Is er iemand die weet of de USB poort op de EB NTFS gaat ondersteunen? De limitatie van 4 Gig binnen FAT32 vind ik nogal een obstakel om mijn externe HD aan te sluiten
EB? Vertaling aub.
Als het een flash disk is, heb je gewoon geprobeert de formatteren?
NTFS, FAT, etc hebben helemaal niets te maken met USB. Een externe HD kan (normaal gesproken) gewoon NTFS, of wel filesystem dan ook, geformatteerd worden.
Als het een flash disk is, heb je gewoon geprobeert de formatteren?
NTFS, FAT, etc hebben helemaal niets te maken met USB. Een externe HD kan (normaal gesproken) gewoon NTFS, of wel filesystem dan ook, geformatteerd worden.
[ Voor 47% gewijzigd door sariel op 11-09-2006 12:45 ]
USB heeft vooralsnog weinig met FAT dan wel NTFS te maken. Een externe HD kan je formatteren zoals je wilt. Gaat het m een flash disk moet je het gewoon proberen. Maar volgens mij moet dit kunnen.
en ik ben benieuwd wat EB is.
en ik ben benieuwd wat EB is.
[ Voor 7% gewijzigd door DarkSide op 11-09-2006 12:47 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
EB = ExperiaBox 
Aangezien zijn enige andere reacties in een topic over InternetPlusBellen van KPN gaat lijkt me dat het meest voor de hand liggend en dat ie dus new topic ipv reply heeft gedaan..
Aangezien zijn enige andere reacties in een topic over InternetPlusBellen van KPN gaat lijkt me dat het meest voor de hand liggend en dat ie dus new topic ipv reply heeft gedaan..
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Inderdaad, helemaal gelijk. ExcusesFlipFluitketel schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:51:
EB = ExperiaBox
Dus je wilt een externe HD op je EB hangen. En wilt geen limitatie van 4 GB hebben?
Ik zeg formatteer je HD op NTFS en hang hem aan je EB en kijk wat hij doet?
Ik zeg formatteer je HD op NTFS en hang hem aan je EB en kijk wat hij doet?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Misschien kan je de vraag daar dan beter stellen. Of langs de primafoon gaan?Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 13:10:
In o.a. het grote Internetplusbellen item staat dat NTFS niet werkt op de USB poort. Alleen FAT.
Ik ken die EB niet maar is deze niet op linux gebaseerd? (zoals de meeste routers) dan kan je je externe schijf als Ext2 of Ext3 formateren dan heb je die 4G limiet niet.
Dit lukt je met hulpprogramma's zoals Paragon Partition Manager onder windows of met een live linux zoals knoppix en dan met de tool qtparted vanuit de grafische omgeving.
Dit lukt je met hulpprogramma's zoals Paragon Partition Manager onder windows of met een live linux zoals knoppix en dan met de tool qtparted vanuit de grafische omgeving.
^^ dat ja. De SMC7908 (aka experiabox) draait linux en heeft dus geen NTFS ondersteuning (niet stabiel genoeg)
Ik denk niet dat iets anders dan FAT(32) gaat werken omdat windows de netwerkshare dan niet goed zal kunnen benaderen. Het 4gb limiet is wel omheen te werken, maar again niet met windows.
Ik denk niet dat iets anders dan FAT(32) gaat werken omdat windows de netwerkshare dan niet goed zal kunnen benaderen. Het 4gb limiet is wel omheen te werken, maar again niet met windows.
Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!
Je haalt wat zaken door elkaar.Cio schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 00:51:
^^ dat ja. De SMC7908 (aka experiabox) draait linux en heeft dus geen NTFS ondersteuning (niet stabiel genoeg)
Als de schijf geformatteerd wordt met ext3 of reiserfs en de Linux router kan daar mee om, dan zal deze dat gewoon middels Samba (of FTP, of NFS, of...) sharen, en de Windows/Mac/Linux client die dan connect naar die share zal het verder aan z'n k*nt roesten wat voor filesystem erop staat. Daar heeft de client namelijk niets mee van doen.
Tesla Model Y RWD (2024)
Pagina: 1