ik zit door een ongeval ziek op bed en zit met mijn moeders -oude- laptop ophet internet
Nu dacht ik ik ga even mijn harde schijf aansluiten om lekker wat muziek te luisteren.
Maar windows ziet hem niet bij deze computer
de laptop draait windowsME, en volgens de documentatie is software niet nodig, alleen bij windows 98/95
ik heb nog wel geprobeert de software te instaleren voor de externe HD maar dan geeft het programma zelf al aan dat het niet nodig is bij windows ME om de software te instaleren en sluithij af
''deze computer'' ziet hem niet
''apparaatbeheer'' en ''hardware ontkoppelen'' ziet hem wel, als usb-schijf
er staan al bestanden op de HD dus hij hoeft niet nog eens geformat te worden
het is een conceptronic CHD3FWU, die op zowel usb als firewire kan draaien
en er zit een 40GB maxtor schijf in (voor zover dat relevant is)
ik heb de FAQ doorgenomen maar daar kan ik niks relevants vinden wat betrekking kan hebben op mijn probleem(pje)
ik heb nog wel -door de faq- gekeken naar schijf letters, maar ik kan schijfbeheer nergens vinden in het configuratie scherm (geef mij XP maar
)
wie kan mij helpen zodat ik normaal mijn eigen muziek kan luisteren
Nu dacht ik ik ga even mijn harde schijf aansluiten om lekker wat muziek te luisteren.
Maar windows ziet hem niet bij deze computer
de laptop draait windowsME, en volgens de documentatie is software niet nodig, alleen bij windows 98/95
ik heb nog wel geprobeert de software te instaleren voor de externe HD maar dan geeft het programma zelf al aan dat het niet nodig is bij windows ME om de software te instaleren en sluithij af
''deze computer'' ziet hem niet
''apparaatbeheer'' en ''hardware ontkoppelen'' ziet hem wel, als usb-schijf
er staan al bestanden op de HD dus hij hoeft niet nog eens geformat te worden
het is een conceptronic CHD3FWU, die op zowel usb als firewire kan draaien
en er zit een 40GB maxtor schijf in (voor zover dat relevant is)
ik heb de FAQ doorgenomen maar daar kan ik niks relevants vinden wat betrekking kan hebben op mijn probleem(pje)
ik heb nog wel -door de faq- gekeken naar schijf letters, maar ik kan schijfbeheer nergens vinden in het configuratie scherm (geef mij XP maar
wie kan mij helpen zodat ik normaal mijn eigen muziek kan luisteren
het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle