Logitech EX110: multimediatoetsen toewijzen?

Pagina: 1
Acties:
  • 695 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-01 10:58

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Sinds enkele dagen gebruik ik het Logitech EX110 toetsenbord, wat me tot nu toe vrij goed bevalt. Echter, vrijwel alle extra toetsen zijn toe te wijzen aan willekeurige opdrachten of toetsen, behalve de Play/Pause, Stop, Previous en Next knoppen.

Zodra ik Winamp of Windows Media Player actief heb, werken de toetsen prima. Maar dit mist toch het doel van dergelijke toetsen? Ik wil overal vanuit Windows op de Next-toets kunnen rammen en daardoor in Winamp naar het volgende nummer gaan.

Is er geen mogelijkheid om via-via of via een extra programma naast Setpoint een sneltoets toe te wijzen aan deze knoppen? :?

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Hmm het is blijkbaar niet echt een bekend danwel veelvoorkomend geval?

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-02 14:06
Nooit echt na gekeken. bij me oude baas verkochten we die dingen ook maar nooit klachten gehoord van klanten ofzo :/ drivers wel geinstalleerd ?

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Ik ben inmiddels dit tooltje op het spoor gekomen, daarmee zijn ALLE toetsen van je toetsenbord uitgebreider instelbaar. Het werkt nog altijd niet zoals het hoort, maar in elk geval heb ik de multimediatoetsen nu aan Winamp Global Hotkeys gekoppeld.
Blijft echter jammer dat het nu niet werkt als ik in Media Player een film kijk... :S

Verwijderd

dit probleem heb ik ook, maar dan nog irritanter: die hele mediatoetsen doen niks! niet in winamp, niet in mediaplayer. het lukt me niet om deze problemen op te lossen met deze tool, niet met plugins van winamp en niet met de UberSetpoint software.

die toetsen hebben t ooit gedaan en de andere hotkeys werken allemaal prima.
Sinds ie t niet meer deed: nieuwe setpoint drivers en zelfs een fresh windows xp install hebben niks uitgehaald (install was om andere redenen natuurlijk)

het lijkt wel alsof windows die toetsaanslagen helemaal niet binnenkrijgt ofzo, als ik in die winamp plugins handmatig een toets wil toewijzen reageert ie niet op die toetsen.
Iemand ooit zoiets meegemaakt?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 19:25 ]

Verwijderd

heb hier hetzelfde probleem met de mediakeys. Ook in setpoint worden de mediakeys helemaal niet meer weergegeven. De oplossing die ik nu gebruik is gewoon SetPoint in de systeembalk afsluiten, dan werken ze wel weer.

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:14

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:26:
heb hier hetzelfde probleem met de mediakeys. Ook in setpoint worden de mediakeys helemaal niet meer weergegeven. De oplossing die ik nu gebruik is gewoon SetPoint in de systeembalk afsluiten, dan werken ze wel weer.
Vreemd, bij mij dus het zelfde verhaal. Als setpoint draaid (nieuwste versie) doen de knoppen links boven (start/pauze & stop &vorige & volgende) het niet. Na afsluiten van setpoint wel!

Heeft iemand al contact gehad met Logitech hierover?

• Ampora
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-10-2018

Ampora

d[-_-]b

probeer dit eens? hier

heb dat installed, en m'n media toetsen werkten voor winamp, ook als winamp minimazed is.

ik heb wel de logitech g11.

[ Voor 8% gewijzigd door Ampora op 17-01-2007 18:52 ]

Verwijderd

Ampora schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:51:
probeer dit eens? hier

heb dat installed, en m'n media toetsen werkten voor winamp, ook als winamp minimazed is.

ik heb wel de logitech g11.
zou je mij eens uit kunnen leggen hou je dat voor mekaar hebt gekregen.
bdv groeten wiel44.
(ps heb trouwens ook een logitech g11
Pagina: 1