Toon posts:

Snel hulp nodig svp!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar ik moet ff snel iets weten. Ik kan ongeveer 20 p2 350's erbij krijgen op een zeker kantoor...

Mijn "sub-team" staat geregistreerd met mijn echt email addy. Alle members flushen ook op dat adres. Nu wil ik liever niet dat de pc's op dat kantoor ook mijn echte email adres gebruiken maar een hotmail accountje ofzo.
Kan ik zo'n email adres aanmaken en die dan retiren/linken naar mijn echte?

Op een dusdanige manier dat alle blocks die ALSNOG op dat email account binnenkomen er bij mij worden bijgeteld?

Zo ja HOE? :)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

ga naar hotmail en maak een account aan, dan kun je daar alle koetjes op draaien, zosnel er is geflusht kun je in de stats kijken en bij user details je account retiren naar je officiele account en dan komen daar alle blokjes terecht, pas echter wel op, er zijn al mensen ontslagen door ontdekte koetjes |:(

als je het toch door wil zetten, succes }:O

Verwijderd

Topicstarter
Super thnx voor de snelheid :)

Ik werk er niet dus dat boeit niet }:O

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Maak een hotmail account aan.
stel de pc's op kantoor in op dat iemeel adres.
Wacht totdat de eerste blokjes geflushed worden.
Ga naar Dnet, zoek je stats op, laat je dnet pass doormelen (autonaar je hotmail account waarop geflushed wordt). Met dat pass in de hand kun je bij Dnet je hotmail retyren naar je normale, subteam meel adres.

Pas wel een beetje op, als je werkgever nu gaat zoeken op dnet naar dat meel adres (bij stats) dan wordt hij doorverwezen naar jouw normale (subteam) dnet stats pagina. dsu zet daar dan ook geen info in over wie je bent enzo of een link naar pagina's in als je onbekend wil blijven.

edit:

Damn, ik moet echt sneller leren typen en minder worden afgeleid teerwijl ik een verhaaltje zit te verzinnen :+

En nog iets, officiel mag dit natuurlijk niet, geen koeien op pc zonder toestemming >:) LOL }:O

Ik zal maar weer es verder met de studie...

...

Verwijderd

Officieel hahahah ik run de koeien (50 clients) op het werk ook en thuis op de 2 duals , who carez ?

Werkt goed dat retiren, don't worry..gewoon even andere account aanmaken op nieuwe email adres, zorgen dat die account een paar units heeft en dan retire drukken..de dag erna staan al je stats terug op het oude niveau...werkt toch prachtig die koe !

>:)

Verwijderd

Op maandag 29 januari 2001 21:41 schreef xfiles het volgende:
Officieel hahahah ik run de koeien (50 clients) op het werk ook en thuis op de 2 duals , who carez ?
Niemand "carez"... de praktijk heeft echter uitgewezen dat er mensen hun baan verloren hebben door een illegale installatie van de client...
Het is IMHO in de meeste gevallen niet veel moeite om even toestemming te vragen (en krijgen) om de client te installeren.

In mijn geval heb ik toegezegd dat eventueel die paar te winnen $$$ direct worden stukgeslagen aan drank en zo voor op de vrijdagmiddag/avond. Gevolg daarvan: de baas draait nu enthousiast een }:O op zijn prive-PC thuis, evenals zijn kinderen. :)
Pagina: 1