[2003] Event Viewer

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:48
Misschien een rare vraag maar ik kon niks vinden via de de search en google.
Als ik kijk in de Event Viewer dan zie ik steeds meldingen staan van AECObjects. leuk en aardig maar nu wil ik die events eruit filteren omdat het ongeveer 4 per minuut. zijn. Maar als ik ze nu filter dan krijg ik alleen maar die te zien. Hoe stel ik die filter in zodat ik ze niet meer zie.

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:37
1. volgens mij hoort dit topic niet hier thuis, maar in Software, windowsservers en software

2. Is het niet verstandiger om het probleem op te lossen in plaats van het weg te filteren? Lijkt mij niet goed als je 4x per minuut een melding krijgt!! Zoek eens op eventid.net of een soortgelijke site wat er voor oplossingen gegeven worden!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:48
Nee het gaat om ons nieuwe database programma die maakt iedere keer als iemand in of uitlogt een melding van (Naam User) is ingelogt of (Naam User) is uitgelogt en dat hoef ik helemaal niet te zien daarom zou ik ze er uit willen filteren omdat het geen fouten zijn namelijk

• MindStorm
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-01-2024
Kun je niet het loggen van de in-/uitlogacties uitschakelen? Dat scheelt weer filteren.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

(jarig!)
Klik hier en kijk dan aan het eind naar LogParser.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:28

Equator

Crew Council

#whisky #barista

En verder heeft het dus niets met Netwerken te maken, maar met Software Algemeen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.