Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Al geruime tijd maak ik gebruik van een SPV C500. Nu heb ik laatst een auto gekocht en wil graag mijn telefoon opladen in de auto.

Nu heb ik bij mijn GPS ontvangen een USB lader gekregen die ik eventueel kan gebruiker voor het opladen van mijn telefoon.
Ik Vroeg mij af: Is dit volledig veilig of bestaat er een kans dat mijn telefoon hiermee doorbrandt. In dat geval koop ik er gewoon een bij Orange.

Alvast bedankt

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 09:39
Als de twee toestellen (gps muis / telefoon) de zelfde voltage hebben dan is het geen
probleem. In principe is dat inderdaad het geval omdat je de meeste (uitgevoerd met mini usb poort) hardware ook rechtstreeks aan de normale usb poort van je computer / laptop kunt hangen en daar krijgt hij (afhankelijk van de verloopkabel) dus ook een laadstroom mee. Als voorbeeld: Mijn vrouw heeft b.v. een Mio en ik een SPV en we gebruiken tijdens de vakantie altijd maar een auto transformator.

[ Voor 9% gewijzigd door Marinus-Roro op 08-10-2006 13:29 ]

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *