Toon posts:

Mislukte poging tot integratie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hang al een tijdje rond op GoT. In het begin werd ik goed begrepen, maar de laatste tijd is het hommeles. Men snapt mij helemaal niet meer en krijg onzinnige reacties of men laat mij helemaal links liggen.

Ik vind het laf dat men niet voorzichzelf uit komt en zegt dat ik niet welkom ben dan stomme reacties neer te planten. Goed, Exuimtum gaat voorlopig op alleen lezen en bedenkt later nog wel of ik nog in zal loggen. Men heeft mij blijkbaar totaal niet nodig.

Als ik een technische vraag heb kan ik deze altijd stellen aan collega's. ik hoopte op wat meer zelfstandigheid zodat ik zelf mijn klachten kon oplossen hier, maar als ik dit mijn collega's uitleg snappen ze dat vast wel.

Volgens mij is het meerendeel van Got 18 jaar of jonger en uiteraart heb ik de grootste moeite met deze doelgroep. Ik ga voorlopig even terug op experts exchange.

Sorry dat ik autistivorm ben en iets anders overkom. Blijkbaar is de acceptatie tegenwoordig 0,0

What 0 and 1 can do :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:07
:?

Heb effe naar een topic of 2 van je gekeken, maar ik zie het probleem niet?

edit:

Kijk, een reply, ik laat je niet links liggen! :P

[ Voor 28% gewijzigd door Fire69 op 11-09-2006 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Zo'n openbaar 'statement' maken zonder concrete voorbeelden is een beetje loos vind je ook niet? Kom eens met wat concrete voorbeelden.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Het merendeel van GoT is juist boven de 18, maar het fijne is dat iedereen hier gelijk is en je dat vaak niet eens door hebt. Ik kan me ook voorstellen dat het voor jou verwarrend kan zijn :)

Ik heb net je post-history gezien en het is niet zo dat ze onaardig tegen je zijn, het blijft een digitaal iets en alles wat je aan emotie in je bericht wilt leggen zal met smilies moeten. Sommigen doen dat niet zo veel, waardoor berichten harder overkomen dan ze in werkelijkheid zijn. Bedenk wel dat zulk soort dingen online, zelden of nooit persoonlijk zijn. Er is online ook het risico dat iemand het totaal anders opvat dan dat jij bedoelt, omdat er alleen maar een aantal regels tekst staan die geheel open zijn voor eigen interpretatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 17:10
Ik moet zeggen, in de eerste week dat ik op GoT kwam had ik dat ook wel een beetje, ieder forum is anders, de mensen zijn anders, je moet je gewoon aanpassen, en dat kan wat tijd kosten :) Gathering of Tweakers is nou eenmaal een erg groot forum, en dat speelt heel erg mee, in ieder deel waar je posts zitten andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Je hebt trouwens al meer dan 1000 posts, dus volgens mij ben je al redelijk geïntegreerd, anders zou je het na een paar 100 posts al opgegeven hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

TS lijkt mij aardig op te gaan in de grijze massa van GoT. Goed geintegreerd in die zin dat íe mij geen notoire schavuit lijkt. Maar is dat wet TS bij iedere post wil horen?

* Delerium pakt doosje condooms.
TS, kom maar, je inzichtvolle bijdrages aan het forum worden goed gewaardeerd. Je inzet en stukjes tekst voegen daadwerkelijk iets toe aan het grote forum GoT. Zonder jouw inbreng zou het toch een tikkie minder zijn. Niet dat andere users niet bijzonder zijn, maar TS is echt speciaal. Maar wil je werkelijk bij iedere post dergelijke lofzang horen?
* Delerium loopt naar vuilnisbak.

Geen nieuws is goed nieuws blijkt op dit soort fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Ik begrijp je probleem wel een beetje. Een maat van mij heeft ook wat jij hebt, en die voelt zich af en toe (laatste tijd valt het wel mee gelukkig) ook ineens genegeerd of buitengesloten terwijl de anderen totaal niet begrijpen waar hij het over heeft. Probeer niet op deze manier te denken, je krijgt nu eenmaal niet op iedere reactie een antwoord. Verder wordt iedereen geaccepteerd hier, als je niveau van posten goed genoeg is of als je er in ieder geval je best voor doet. Dat wil overigens niet zeggen dat dat bij jou niet het geval is, want ik heb je post history nog niet bekeken. Probeer het niet zo snel af te schrijven, want ik weet zeker dat het probleem niet zit waar jij denkt dat het zit.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb soms ook wel eens dat ik een reply doe, en dat gans dat topic dan plotseling stilvalt. Dan denk je bij jezelf ook dat het aan jou ligt. Da's dus niet zo (hoop ik :P ), 't is gewoon toeval dat er op dat ogenblik niks meer aan toe te voegen is of zo.
Ik zou er maar niet te hard over nadenken en gewoon je ding blijven doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Ik denk inderdaad dat je geen negatieve consequenties moet verbinden aan het feit dat er bijvoorbeeld niet altijd gereageerd word op je replies. Als je bijvoorbeeld een algemeen geaccepteerd standpunt verwoord, zal er juist geen reactie komen :) . Als er daarnaast vanuit de crew geen sturing plaatsvind, en je geen of weinig negatieve reacties ziet, dan zal er waarschijnlijk niets aan de hand zijn.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik zie je regelmatig voorbij komen in het Vista topic en daar zie ik niet veel bijzonders gebeuren, dus ik snap wat WOS betreft niet wat je bedoelt.

Ik wil je wel een - vanuit mij persoonlijke - tip mee geven - hou eens op met onder veel posts te plaatsen dat je een autismevorm hebt, het maakt ons niet uit in de manier waarop we met je omgaan, je bent niet de enige (zeker niet op GoT) en het komt op mij persoonlijk eerder als negatieve aandachttrekkerij over dan als iets waar ik iets mee kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Naast bovenstaande tip van ele een andere - doe rustig aan :) Niet in de zin van, 1 post per dag, maar meer in de zin van, even rustig op je gemak je post in je hoofd 'pre-formuleren' en dan pas daadwerkelijk posten. Dat scheelt je daarna moeten editen en/of verduidelijken, en daardoor ook eventuele onduidelijkheden bij anderen.

Als je je gedachten goed en duidelijk over kan brengen hier op GoT, ben je al een heel eind op weg :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is soms moeilijk voor me. Ik ben een heel open iemand en ik ben opgevoed met de kern van "help de medemens en wees vriendelijk". Ik werk misschien te weinig met smilies en ik wist absoluut niet dat ik al over de 1000 posts heenzat.

Ik heb een moeilijke tijd gehad en ik ben wat meer geprikkeld als anders. Ik heb net een heel positief gesprek gehad met de baas en daar ben ik een heel stuk van opgeknapt :)
Mijn moeder heeft last gehad van hartfalen en daar was ik behoorlijk van onderste boven. Daarbij komt het feit dat het op het werk een zooitje was (mijn baas en ik nemen vanaf nu actie en er gaan overplaatsingen plaatsvinden om de orde te herscheppen).
Mijn moeder maakt het nu weer stukke beter, maar ze is niet blij.

Dat alles deed me een beetje in onbelans raken. Vanaf nu ga ik bewuster emoties tonen met smilies en zal ik proberen wat milder te zijn. Ik ga mijn best doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 22:19

996

welkom terug dan maar ;)

[ Voor 4% gewijzigd door 996 op 11-09-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 14:10:
Het is soms moeilijk voor me. Ik ben een heel open iemand en ik ben opgevoed met de kern van "help de medemens en wees vriendelijk". Ik werk misschien te weinig met smilies en ik wist absoluut niet dat ik al over de 1000 posts heenzat.

Ik heb een moeilijke tijd gehad en ik ben wat meer geprikkeld als anders. Ik heb net een heel positief gesprek gehad met de baas en daar ben ik een heel stuk van opgeknapt :)
Mijn moeder heeft last gehad van hartfalen en daar was ik behoorlijk van onderste boven. Daarbij komt het feit dat het op het werk een zooitje was (mijn baas en ik nemen vanaf nu actie en er gaan overplaatsingen plaatsvinden om de orde te herscheppen).
Mijn moeder maakt het nu weer stukke beter, maar ze is niet blij.

Dat alles deed me een beetje in onbelans raken. Vanaf nu ga ik bewuster emoties tonen met smilies en zal ik proberen wat milder te zijn. Ik ga mijn best doen :)
Tip: Als je naast je naam op dat kleine pijltje naar rechts klikt, kom er onder je ondertitel wat extra info, oa dus je aantal posts. ;)

Blij dat je terug bent. Verder gewoon de andere tips hier wat volgen en je komt er wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:03

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 14:10:

Ik ken het probleem wel een beetje ;) :) * RM-rf zwaait naar Jaymz ;)
Ik moet zelf ook altijd de moeite doen mn posts wat te verluchtigen met smijltjes :)

Maar iig fijn dat het slechts een tijdelijk gevoel van tegenslag is en dat je iig gewoon lekker op GoT blijft (natuurlijk, onder je eigen voorwaarden) ... :)

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 11-09-2006 15:09 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

elevator schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:52:
Ik wil je wel een - vanuit mij persoonlijke - tip mee geven - hou eens op met onder veel posts te plaatsen dat je een autismevorm hebt, het maakt ons niet uit in de manier waarop we met je omgaan, je bent niet de enige (zeker niet op GoT) en het komt op mij persoonlijk eerder als negatieve aandachttrekkerij over dan als iets waar ik iets mee kan :)
Daar aan toe te voegen; je kan niet aan een stukje getypte tekst zien welke persoon met welke aandoening dan ook er achter zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:03

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

behalve dan bij Dyslectie [/flauw] ;)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1