Ik heb een nieuwe kast gekregen voor mijn MCE systeem. (zelf uitgezocht)
voordat ik een schroevendraaier aanraakte heb ik alle nieuwe drivers gedownload en firmware updates. (zover ik die kon vinden)
De kast is een http://www.greenpower.com.tw/GL-1C.htm (de zilver aluminum variant)
vrij apart omdat de voeding achter de VFD display zit en niet op de plek waar je hem zou verwachten.
Er zitten
(sorry voor mij ascii skillz)
Hardware:
- Geforce 7900 gt (PCIE)
- dual Hauppage 500 MCE tuner
- MSI k9n Neo (nforce 550)
- AMD 64 x2 4200+ (@2211)
- 480 W voeding
- 320GB Sata disk
- nec dual DVD burner
volgens lavasys everest:
temp CPU = non strest ~50 graden
temp GPU = non strest ~60 graden
Alles is stock, zo bevat de voeding nog veel kabels
Wat raden jullie mij aan ?
- Ligt het aan het nieuwe Moederbord ? die RMA ?
- Wordt mijn systeem te warm?
Voordat ik aan het modden ga zoals extra blow holes, en kabels van de PSU trimmen. zou ik mijn systeem toch wat stabieler willen hebben ..
voordat ik een schroevendraaier aanraakte heb ik alle nieuwe drivers gedownload en firmware updates. (zover ik die kon vinden)
De kast is een http://www.greenpower.com.tw/GL-1C.htm (de zilver aluminum variant)
vrij apart omdat de voeding achter de VFD display zit en niet op de plek waar je hem zou verwachten.
Er zitten
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| F#= Fan locatie (# = nummer v.d fan) Voeding = locatie v.d voeding DVD = locatie van de dvd (ter indicatie) CPU = locatie v.d cpu GPU = locatie v.d Video kaart [b]rear[/b] ------------------------------------- | | G F2 F3 | | F1| P CPU | | | U | | |Voeding DVD | ------------------------------------ [b]front[/b] |
(sorry voor mij ascii skillz)
Hardware:
- Geforce 7900 gt (PCIE)
- dual Hauppage 500 MCE tuner
- MSI k9n Neo (nforce 550)
- AMD 64 x2 4200+ (@2211)
- 480 W voeding
- 320GB Sata disk
- nec dual DVD burner
volgens lavasys everest:
temp CPU = non strest ~50 graden
temp GPU = non strest ~60 graden
Alles is stock, zo bevat de voeding nog veel kabels
Wat raden jullie mij aan ?
- Ligt het aan het nieuwe Moederbord ? die RMA ?
- Wordt mijn systeem te warm?
Voordat ik aan het modden ga zoals extra blow holes, en kabels van de PSU trimmen. zou ik mijn systeem toch wat stabieler willen hebben ..
Tja vanalles