Als ik bestanden op een cd wil branden, dan kopieer ik ze eenvoudig naar de D schijf. Soms verschijnt er meteen een mededeling als: 'Er staan bestanden gereed om gekopieerd te worden', maar soms ook worden de bestanden eerst gekopieerd (naar een tijdelijke locatie neem ik aan). Dit laatste is behalve irritant (het duurt lang) ook lastig nu mijn harde schijf zo ongeveer helemaal vol zit (en ik ruimte wil maken door bestanden op een cd te branden). Kan iemand mij vertellen hoe ik ervoor zorg dat windows (XP pro) geen tijdelijke bestanden gaat aanmaken?
hmm lijkt me niet verstandig om zonder die buffer te branden, dikke kans dat je je cd verprutst. Gebruik je een re-writable ofzo? Waarom gebruik je niet een echt brand programma als nero of easy cd creator of iets dergelijks?
http://specs.tweak.to/12504
Als ik een echt brandprogramma start kost dit ook weer tijd, maar dit geeft vaak hetzelfde probleem (ook eerst kopieren naar een tijdelijke locatie). Ik heb nog nooit een cd verprutst door zonder buffer te branden. Wat zou ook het verschil zijn van kopieren van plek A (origineel) op de harde schijf of plek B (temp) op dezelfde schijf? Het enige wat ik me kan bedenken is dat andere processen minder makkelijk toegang hebben tot plek B.
Je buffer op een andere plek instellen.
Het hoeft niet in je profiel te staan.
En je zou die map met tijdelijke kopien leeg kunnen maken.
Het hoeft niet in je profiel te staan.
En je zou die map met tijdelijke kopien leeg kunnen maken.
[ Voor 27% gewijzigd door aZuL2001 op 10-09-2006 21:53 . Reden: aanvulling ]
Abort, Retry, Quake ???
Als ik de buffer op een andere plek instel zou dit mijn probleem dan oplossen? Ik wil juist branden zonder gebruik te maken van die buffer. Het kopieren kost me gewoon een kwartier voordat ik iets kan branden!
Voor een data cd/dvd gebruik ik gewoon nero, data voor cd kiezen, dan branden, branden begint gewoon meteen zonder eerst alles te kopieren.
Kijk de instellingen goed na.
Kijk de instellingen goed na.
Pagina: 1