Mijn huidige Award ziet maar 32G max van mijn 40+Maxtor. Waar vind ik een nieuwe bios (omgev. Den Haag) die dit wel kan? Iemand nog een 2e hansje liggen?
Wat dacht je van downloaden bij de fabrikant van je mobo?
Verwijderd
Wat voor mobo heb je dan precies (kunnen wij vanaf hier niet helemaal nauwkeurig zien, want het internet lijkt wat dichtgeslibd
).
mbo is een Abit PN5:
- flash: laatste is jan 98 en Abit NL bevestigt dat deze niet meer zal worden bijgewerkt;
- max is derhalve 32G
- MaxBlast kan, maar is software oplossing. Wil ik niet en bovendien moet je hd opnieuw formatteren. Waar laat ik tijdelijk nu weer die 32G ?
- derhalve op zoek naar een hardware-vervanging bios. Zijn wel usa sites (Unicore e.d.) maar wil gewoon even ergens langs om Žm te kopen. Misschien heeft iemand wel Žn 2e hansje, you never know
- flash: laatste is jan 98 en Abit NL bevestigt dat deze niet meer zal worden bijgewerkt;
- max is derhalve 32G
- MaxBlast kan, maar is software oplossing. Wil ik niet en bovendien moet je hd opnieuw formatteren. Waar laat ik tijdelijk nu weer die 32G ?
- derhalve op zoek naar een hardware-vervanging bios. Zijn wel usa sites (Unicore e.d.) maar wil gewoon even ergens langs om Žm te kopen. Misschien heeft iemand wel Žn 2e hansje, you never know
Verwijderd
Een BIOS insteekkaartje dus ..
Zijn die niet op bestelling te krijgen bij de betere computerspeciaalzaak?
Zijn die niet op bestelling te krijgen bij de betere computerspeciaalzaak?
Pagina: 1