Beste mensen, ik vroeg mij laatst af. Wat gebeurt er als je bij een versterker de linker en rechteruitgang op 1 box aansluit.
En hoe werkt bridgen??
Bij voorbaat dank Mike
En hoe werkt bridgen??
Bij voorbaat dank Mike
Op mijn Panaonic SA-XR55 zit er een beveiliging op het bruggen. Hij slaat af om oververghitting te voorkomen.Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:34:
Dan blaas je je eindtrap waarschijnlijk op. Normale versterkers zijn niet te bruggen.
Verwijderd
ik hoop dat ervan op de hoogte bent dat een te zwakke versterker vaak de oorzaak is van doorgebrande speakersVerwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 23:35:
Heel erg bedankt voor al jullie reacties, ik weet meer dan genoeg. En ik denk dat het dus gewoon een nieuwe set wordt! Want 3/4 boxen lag eruit terwijl het vermogen van de versterker 1/4 was van het rms vermogen van de box..
Dus hoe dat is gegaan snap ik niet. Maar ik dacht misschien kan ik gewoon een monitor van die ene laatste box maken. Maar dat loopt dus niet goed af.
Bedankt Mike!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq