Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024
He,

Ik heb een probleempje met me Ipod Nano. Ik heb vanmiddag me Ipod aangezet en sins dien staat hij op 'Disk Mode'.

Weet er iemand hoe ik de 'Disk Mode' weghaal?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:07
iPod rebooten: hold knop aanzetten en dan weer uitzetten. Daarna Menu-knop en de middelste knop tegelijk indrukken en ingedrukt houden voor ongeveer 10 seconde.

The devil is in the details.

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024
Hahn schreef op zondag 10 september 2006 @ 18:22:
iPod rebooten: hold knop aanzetten en dan weer uitzetten. Daarna Menu-knop en de middelste knop tegelijk indrukken en ingedrukt houden voor ongeveer 10 seconde.
Bedankt voor je hulp. opgelost

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Ondanks dat je probleem al opgelost is, sluit ik toch je topic. Je vraag komt namelijk erg lui over. Het feit dat de eerste relpy direct de goede oplossing geeft, onderstreept dit. Zonder Hahn te willen onderschatten, zal hij niet de enige zijn die dit weet, laat staan de bedenker ervan.
Voor het vervolg wil ik je daarom aanraden eerst zelf wat te proberen; zoek in ieder geval met Google en de GoT search. Let er daarnaast op dat je in het juiste subforum kijkt (!), in dit geval Apple Talk.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.