Subversion Changelist

Pagina: 1
Acties:

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-02 04:35

aex351

I am the one

Topicstarter
Ik wil een changelist bijhouden nu doe ik dit nog handmatig alleen dat is toch wel wat werk. Is er een manier om dit te doen via Subversion? in de handleiding kan ik hier namelijk niets over terug vinden, dus vraag ik mij af hoe andere projecten dit doen ? neem aan niet met de hand maar op een geautomatiseerde manier.

[ Voor 5% gewijzigd door aex351 op 10-09-2006 17:13 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

svn log laat toch precies alle versies inclusief alle log messages zien? Is dat niet voldoende voor je?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025

djc

Wat versta jij precies onder de changelist feature? Er wordt voor versie 1.5 gewerkt aan een soort van feature die ze zo noemen. Daarbij gaat het erom dat je changes die je in je working copy hebt kunt groeperen, zodat je alleen bijvoorbeeld een gedefinieerde groep changes (per file) kunt committen in plaats van alle changes die je in je WC hebt. Is dat wat je bedoelt? Dat is er nu nog niet.

Je zou natuurlijk wel kunnen werken met een paar parallelle working copies. Ook is het al mogelijk maar een gedeelte van je changes te committen, door die bestanden of directories mee te geven aan svn ci.

[ Voor 12% gewijzigd door djc op 10-09-2006 20:07 ]

Rustacean

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-01 23:50

igmar

ISO20022

aex351 schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:12:
Ik wil een changelist bijhouden nu doe ik dit nog handmatig alleen dat is toch wel wat werk. Is er een manier om dit te doen via Subversion? in de handleiding kan ik hier namelijk niets over terug vinden, dus vraag ik mij af hoe andere projecten dit doen ? neem aan niet met de hand maar op een geautomatiseerde manier.
Zie onder andere svn2cl. Er zijn diverse alternatieven.

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:36
aex351 schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:12:
Via mantis (bug/feature-tracker) kun je ook changelogs bijhouden.

[ Voor 3% gewijzigd door HawVer op 11-09-2006 09:37 ]

http://hawvie.deviantart.com/

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-02 06:32

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Ik ben de laatste tijd veel bezig met Maven2, een project dat o.a. je dependencies regelt met overige jar files. Ook heb je hier diverse plugins, waaronder maven-changelog-plugin. Ik geef toe, dat Maven2 niet het makkelijkst in te voeren is in je project, maar eenmaal goed ingevoerd, (en iedereen goed ingewerkt) neemt het wel veel zaken voor je uit handen.

Misschien iets om naar te kijken.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

HawVer schreef op maandag 11 september 2006 @ 09:36:
[...]

Via mantis (bug/feature-tracker) kun je ook changelogs bijhouden.
Probleem met mantis is dat deze niet (eenvoudig) intergreerd met subversion, wat dat betreft is Trac een beter systeem :)

offtopic:
overigens moet je voor mantis op www.mantisbugtracker.com zijn tegenwoordig ivm problemen met servers/dns/etc
Pagina: 1