Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Adsense popup

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• vuurfreter
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06-2024
Inmiddels is het al voor de 2e keer voorgekomen dat ik een soort popupje krijg in me scherm van adsense. Ik vind het een beetje irritant

Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/5230/adsensebarma4.jpg

Verwijderd

Is dat wel een popup? Het ziet er eerder uit alsof sommige elementen van de pagina naar een andere plaats worden geschoven.

• vuurfreter
Het lijkt er idd op dat het verschuift maar ik heb het tot nu toe alleen bij dat topic en bij deze:
tvzenders deruit--> zwart beeld, waarom geen sneeuw? bemerkt.

Vandaar dat ik er even melding van maak

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Bij mij staat het wel op de juiste plaats, maar waarschijnlijk heeft crisp wel een verklaring, tikje naar React Bugs en Featurerequests trouwens :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie wel meer verschuivingen in dat screenshot dus het lijkt een renderissue. Welke versie Firefox gebruik je?

Intentionally left blank

• vuurfreter
Ik gebruik 1.5.0.6

Maar als het een render issue zou zijn vind ik het wel vreemd dat het maar bij een paar topics voorkomt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan het ook niet zo 1-2-3 verklaren. Het zou nog aan een brakke extensie kunnen liggen of andere 3rd party software, of een haperende verbinding waardoor de HTML niet helemaal goed doorkomt.
Probeer eens je cache leeg te gooien en je extensies 1 voor 1 te disablen. Als dat niet werkt stuur me dan eens de sourcecode van zo'n verminkte pagina.

Intentionally left blank

• vuurfreter
En nu breekt me klomp. Ik heb er nu geen last meer van. De volgende keer dat ik het bemerk probeer ik je tips. Ik had nog niks geprobeerd en tis ineens opgelost. Raar. Sorry voor de last

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

:P
OK, sort-of opgelost dus :Y)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.