Toon posts:

help

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik ben nog maar net in het bezit van een nieuwe computer en nu krijg ik helemaal geen beeld
meer, ik heb in mijn bios alleen maar men vga kaart van 64 mb naar 128 mb gezet wat volgens mijn computerboekje moet kunnen en verder heb ik cool and quied uitgezt

ik zou graag wat hulp kunnen gebruiken hoe kan ik mijn bios weer terug zetten

mijn specs

350 watt
745 sempron amd 3000+ 1.8 ghz box 64 bit
g skill 512 mb pc 400
foxconn amd 760gxk8mc-rs sis 760 gx

ik weet het is low budget maar het is mijn beste pc

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Gewoon ff je BIOS restten, hoe dat moet staat in het boekje van je moederbord.

offtopic:
Help is hier niet echt een goede topic titel. Er zijn namelijk heel veel mensen hier die hulp nodig hebben. Probeer in de topic titel kort je probleem te omschrijven.

[ Voor 55% gewijzigd door PilatuS op 10-09-2006 17:14 ]

Verwijderd

wat voor videokaart zit erin?

Verwijderd

Topicstarter
er zit geen video kaart in het is een onboard video kaart

Verwijderd

Topicstarter
@ pilatus ik heb geen boekje heb alleen een grote foto met een paar dingen zaols pci slot

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:56

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zou je aub de edit knop willen gebruiken als je meerdere posts achter elkaar maakt (en verzin bij een evt. volgend topic ook een fatsoenlijke titel. "help" zegt dus totaal niks over je probleem).
Kijk eens op de site van de fabrikant van je moederbord of je daar een handleiding kan vinden, zo ja, download die en kijk daar eens in hoe je de bios moet resetten (of zoek gewoon even op GoT op "clear cmos").

Linkje naar je mobo op de site van de fabrikant: http://www.foxconnchannel...tail.aspx?ID=en-us0000074

En om het je nog makkelijker te maken: Klik voor de pagina waar je een manual kan downloaden.

[ Voor 31% gewijzigd door FlipFluitketel op 10-09-2006 17:20 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:13:
@ pilatus ik heb geen boekje heb alleen een grote foto met een paar dingen zaols pci slot
http://www.softcity.nl/showthread.php?p=209102

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt allemaal wat mij betreft kan dit topic dicht mijn computer doet al weer :P na een hele dag boos zijn op mezelf :P bedankt

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De enige reden dat dit topic dicht zou moeten is je titel en het gebrek aan eigen inzet. Een topic hoeft niet dicht omdat het probleem is opgelost :)

Maar mooi dat het weer werkt allemaal.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dit topic is toch wel erg simpel... Dit had je best wel met een beetje zoeken op internet zelf kunnen vinden. Tevens werkt het nu allemaal weer, vandaar dat ik dit topic op slot doe :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.