Op het moment ben ik bezig een simpel gentoo servertje verder te installeren, en bij tomcat aangekomen emerge -p tomcat ingegeven. Volgens het systeem was er een packageconflict, het ging om dev-java/java-config-wrapper package, die in conflict was met dev-java/java-config-1.2.11-r1. Beiden waren echter op dat moment niet geinstalleerd. Ook is het zo, dat er drie packages werden geinstalleerd, waarvan twee keer dezelfde met een andere versie:
Hebben meer mensen dit probleem? Is het mogelijk om er een te 'blokkeren', zodat de installatie wel gaat?
Ik ben ook op google en de gentoo wiki bezig, maar ik ben het nog niet tegen gekomen...
code:
1
2
3
4
| [blocks B ] dev-java/java-config-wrapper (is blocking dev-java/java-config-1.2.11-r1) [ebuild N ] dev-java/java-config-wrapper-0.11 [ebuild N ] dev-java/java-config-2.0.28 [ebuild N ] dev-java/java-config-1.2.11-r1 |
Hebben meer mensen dit probleem? Is het mogelijk om er een te 'blokkeren', zodat de installatie wel gaat?
Ik ben ook op google en de gentoo wiki bezig, maar ik ben het nog niet tegen gekomen...
[ Voor 5% gewijzigd door MindStorm op 10-09-2006 16:38 . Reden: Block toegevoegd ]