CoD 2 Uninstall probleem version 1.3

Pagina: 1
Acties:

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-11 10:53
Ik heb recent CoD 2 nog eens geinstalleert en toen ik online probeerde te gaan kreeg ik de error incorrect version.
Wel nu heb ik de laatste CoD 2 patch gedownload (v1.3) en toen ik hem wou installeren zei hij:

This patch has been detected to have been previously installed. It is recommended to uninstall this patch if you would like to continue and re-install.

Would you like to uninstall the patch?

Ja/Nee.

Als ik op Ja druk, dan komt er een nieuw venster 'busy uninstalling' en na dat venster staat er 'Uninstall complete, please reinstall patch to properly update CoD 2'.

Maar als ik de patch opnieuw start, staat er weer :

This patch has been detected to have been previously installed. It is recommended to uninstall this patch if you would like to continue and re-install.

En als ik weer Ja klik krijg ik weer al die andere meldingen.

Het is dus een raar geval, maar ik weet zeker dat er een van jullie weet wat ik nu moet doen .

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-11 14:09

hbsJR

All rounder

ik snap het probleem niet echt. Je wilt de patch draaien en het programma geeft zelf al aan dat hij geinstalleerd is.

Indien je het opnieuw wil draaien moet je het dus uninstallen en de patch weer instaleren.

Dus inweze hoef je niet te patchen? En anders reinstall je het spel voor de zekerheid

[ Voor 9% gewijzigd door hbsJR op 10-09-2006 20:38 ]

• Satangel
Ik moet patchen omdat alle servers online v 1.3 hebben.
En de patch is geinstalleerd op mijn PC, maar waarschijnlijk nog van de vorige keer dat ik CoD 2 op mijn PC had...
En nu herkent CoD 2 die patch niet, en wil hij hem maar niet deinstalleren.
Ik moet hem deinstalleren zodat ik dan de v1.3 opnieuw kan installen op de CoD 2 die er nu op staat.

Snappie?

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:02
Probeer eens te herstarten nadat je de patch er heb afgegooit, en daarna de patch installeren en kijken of dat werkt. Anders ben ik bang dat je CoD2 maar opnieuw moet installeren en daarna de patch er weer overheen gooien :)

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• Satangel
De patch wil er niet af!!!

• Satangel
Iemand moet het toch weten?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Er zal een verwijzing naar staan in je register. Check ook de cod support/fansites.

• Satangel
En met wat kan ik dit verhelpen?

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-11 10:25
In je register staat ergens een verwijzing naar welke patch er geinstalleerd is. Zoals hierboven al staat. Dat moet je opzoeken, dan de regel veranderen en dan patchen. Dan zou het moeten werken ;)

Je kan ook gewoon COD2 er helemaal af gooien en opnieuw installeren, dus het register ook opschonen enzo.

• Satangel
En hoe verander ik die regel in Windows?

Ik heb het spel a heel veel keer geuninstalld en geinstalld, dus daar ligt het niet aan.
Het register opschonen, is er daar een programma voor naast CCleaner?

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-11 10:25
CCleaner is goed genoeg, die kan je makkelijk gebruiken. Je hebt blijkbaar niet echt verstand van regedit enzo. Dan kan je er beter (nog) niet aan beginnen, voor je je hele Windows gaat verpesten ;)

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
- Ga naar Start>Uitvoeren
- Typ in: regedit
- Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE>SOFTWARE>Activision>Call of Duty 2
- Dan zie je een lijst rechts met allemaal zooi. Daar staat in die lijst (bij mij stond het helemaal onderaan) 'Version'.
- Daar klik je op met je rechtermuisknop en je klikt op Wijzigen. Dan typ je 1.0 in.
- Ga naar je CoD2 folder. Dubbelklik op Patch 1.2. Nu gaat ie de patch als het goed is uninstalleren. Dan moet je hem daarna nog eens installeren.

http://forum.i3d.nl/archive/index.php?t-8147.html

• Satangel
Dit heeft niet gewerkt...
Is er geen ander programma waarmee ik mijn register can cleaner of zo?
Want met CCleaner heeft het niet gewerkt.

• Satangel
Bump.

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
http://rapidshare.de/files/32422658/CoD2_RegInstall.rar
komt hiervandaan http://www.batalion.w.activ.pl/viewtopic.php?t=653
Helaas is mijn Pools niet best maar ik zie een lachend gezichtje daar op het eind.

• Satangel
Nee dit heeft ook niet gewerkt, nog altijd die zelfde error van Uninstall...

• Satangel
Bump

• the squaler1
  • Laatst online: 30-11 15:41
Ik heb ook 1.3 geinstalleerd maar ik heb ook een probleem ondervonden.

Ik kan geen enkele server meer in niet als ik dubbel klik of ''join server'' druk.
Ik heb geprobeerd in het register te veranderen geen resultaat.
wie kan mij helpen ?

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• the squaler1
  • Laatst online: 30-11 15:41
the squaler1 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 23:05:
Ik heb ook 1.3 geinstalleerd maar ik heb ook een probleem ondervonden.

Ik kan geen enkele server meer in niet als ik dubbel klik of ''join server'' druk.
Ik heb geprobeerd in het register te veranderen geen resultaat.
wie kan mij helpen ?
Srry ik heb het al opgelost ik heb draw hud uitgezet en punkbuster aan bij multiplayer options.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• Satangel
Mijn probleem is ook opgelost dankzij de officiële fora.

Topic may be closed

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Satangel schreef op zondag 24 september 2006 @ 10:53:
Mijn probleem is ook opgelost dankzij de officiële fora.

Topic may be closed
En de oplossing was? :)
Pagina: 1