Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-11 10:57

FaceDown

Storende factor.

Topicstarter
Om van het ellendige I-Go af te komen heb ik TomTom 6 eens geinstalleerd op mijn Dell X61v. Prima programmaatje. Het werkt een stuk sneller (menu's ed) als versie 5. Er zitten ook flitspalen etc standaard in.

Ik kan alleen de optie niet meer vinden om het scherm landscape te zetten, dus ik moet alles portrait doen nu. Daarnaast krijg ik ook geen geluid. Ik heb er wel stemmen genoeg op zitten die ik kan selecteren maar er komt simpelweg geen geluid uit. Bij TT5 had ik die problemen niet. Iemand die het programma ook al getest heeft?

Groetjes, FaceDown.

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik heb het al getest. Landscape mode is gekoppeld aan je device. Je device moet in landscape mode gezet worden. Via tom tom is die niet mogelijk. Een MDA Vario kan het bijvoorbeeld wel.

Wat betreft het geluid zet het geluid van je Dell eens vol aan voor je tom tom opstart. En kijk ook even of het geluid in tom tom vol open staat. Schijnt een bugje te zijn waardoor het wel eens niet werkt. Ik heb er momenteel op mijn Ipaq 3970 geen problemen mee. Werkt prima.

Mooi iets ze hebben inmiddels hoogte verwerkt in de kaarten. Dus als je over een viaduct rijd zie je een schaduwlijn op de weg eronder.

*empty*

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Topicstarter
Jep qua geluid had je gelijk; ik moest het geluid van de PDA open zetten.

Balen dat je TT niet meer in landscape kan zetten; in TT5 kon dit nog wel namelijk. De PDA gebruik ik verder namelijk altijd in portrait. Minpuntje dit..

Groetjes, FaceDown.

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11 15:57
Ik heb sinds kort ook in gebruik en moet zeggen dat hij nog steeds heel prettig werkt en ook sneller dan tt5. Zeker op mn vario merk je dat wel, vooral bij het opstarten van tomtom

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:37

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb ergens iets gelezen over "custom menus" ofzo die je kunt maken voor TT6 waarmee je hem wel in landscape kan zetten kan het alleen nergens meer vinden.
Zal nog even verder voor je zoeken.

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Beekforel schreef op zondag 10 september 2006 @ 16:29:
Ik heb ergens iets gelezen over "custom menus" ofzo die je kunt maken voor TT6 waarmee je hem wel in landscape kan zetten kan het alleen nergens meer vinden.
Zal nog even verder voor je zoeken.
Dat zijn de betere berichten ;)

*empty*

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Topicstarter
Ja de PDA naar landscape schakelen en dan TT opstarten werkt inderdaad wel.

Groetjes, FaceDown.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:34
Er is een programmatje waarmee je TomTom wil in landscape kan zetten. Ben het toevallig net tegen gekomen.

Zal eens even zoeken...

Dit progje zou moeten helpen:
http://www.nyditot.com/

[ Voor 17% gewijzigd door My-life op 10-09-2006 17:09 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Topicstarter
Ik ben het programmaatje aan het proberen, maar volgens mij kun je niet echt profielen aan specifieke programma's koppelen. Je kunt er wel mee je scherm in landscape zetten, maar dat kon ik standaard ook al.
Ik merk bovendien dat wanneer TT6 in landscape staat het grafisch allemaal een stuk trager is. Vreemd..??

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

TT6 koppelt het volume aan de snelheid van de auto, je kan het gelukkig ook uitzetten heb ik ontdekt

Verwijderd

Tja, als je een illegale download hebt werkt misschien niet alles.

Verwijderd

Behalve dat je inderdaad TomTom 6 niet anders kunt hebben verkregen dan de illegale wijze, en het inderdaad kan zijn dat hier functionaliteit niet werkt is het wel degelijk zo dat met ingang van TomTom 6 ook deze functionaliteit is verdwenen. Het is nu de bedoeling dat je via Windows Mobile zelf het scherm op landscape instelt.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:34
Ik heb op mijn PDA een knop ingesteld om het scherm te draaien. TT6 ben ik nu aant het downloaden, maar ik neem aan dat ik die dan kan draaien met die knop.

Lijkt me erg makkelijk!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

TomTom 6 is nog niet officieel uit. Het is prima om aangekondigde nieuwe functionaliteit te bespreken, maar voor problemen en vragen die onherroepelijk te herleiden zijn tot illegale downloads is hier geen plaats. Voor de problemen en vragen wachten we dus nog even tot TomTom 6 echt uit is :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.