[XP] Error melding: R6025 - Pure functional Call

Pagina: 1
Acties:

• F-O-C-U-Z
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2024
Problem Solved!!!

Ik heb de laatste paar dagen heel erg last van de onderstaande foutmelding. Ik alle overbodige programma's gedeinstalleerd en heb met ccleaner alle overbodige programma's verwijderd zodat die niet automatisch opstarten na het opstarten van windows.

Afbeeldingslocatie: http://home.reerds.nl/e107_images/errormessage.jpg

Ik heb met google gezocht en daar vond ik bijvoorbeeld de microsoft knowledge base. Hier kon ik niet mee uit de voeten omdat ik in de software (weet niet eens welke software) de code moet wijzigen.

Kan iemand me hier mee helpen?

Groet,
Ronald

Mijn Weblog

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 23:48

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Volgens mij is het de oude windows messenger die dwarsligt; heb je die er nog opstaan? De kan je er door middel van het uitvoeren van deze code regel vanaf knallen:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

HENG HENG

• F-O-C-U-Z
Helaas heeft dit mogen baten. Toch bedankt!
Heeft iemand anders misschien nog een idee?

Mijn Weblog

• Basement
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-01 11:17
Je kunt op de downloadsite van microsoft, windows messenger 5.1 downloaden en deze installeren.

Misschien neemt het je probleem weg.

[ Voor 3% gewijzigd door Basement op 10-09-2006 18:04 ]

• F-O-C-U-Z
Zit net te kijken, en ik had 5.1 geinstalleerd staan. Ik heb deze nu verwijdert en vol spanning aan het wachten tot er weer een melding komt.
In de titel van de foutmelding staat visual basic wat ik geinstalleerd had staan. Deze heb ik opnieuw geinstalleerd en gedeinstalleerd (ik kreeg de foutmeldingen ook met VB geinstalleerd)

Volgens mij is het probleem verholpen met het deinstalleren van 5.1, de foutmelding was er iig niet binnen een minuut...

Allen bedankt voor de hulp! Mocht nu blijken dat het niet geholpen heeft dan ben ik weer terug!!!

Mijn Weblog