Ik heb hier een 17" TFT scherm staan van het merk Acer. Het scherm is ongeveer 2 jaar oud en heeft het altijd prima gedaan, maar de laatste tijd viel het soms uit; eerst begonnen er zeg maar allemaal witte strepen over het scherm te flitsen waarna het scherm helemaal wit werd en op niets meer reageerde.
Op het scherm zijn een soort paarse en groene vegen te zien die langzaam grote worden; het geeft een leuk effect maar het is natuurlijk niet echt de bedoeling van het scherm
. Na een tijdje lijkt het dan ook alsof de backlight van het scherm langzaam uitgaat en het scherm van wit naar zwart fade.
Ik heb het scherm al geprobeerd met een andere videokaart, kabels en een andere pc maar telkens hetzelfde effect: het scherm word en blijft wit. Af en toen weergeeft hij heel even het computer beeld om daarna weer langzaam naar wit te faden.
Waar kan dit nu aan liggen en zou zoiets nog te fixen zijn?
Op het scherm zijn een soort paarse en groene vegen te zien die langzaam grote worden; het geeft een leuk effect maar het is natuurlijk niet echt de bedoeling van het scherm
Ik heb het scherm al geprobeerd met een andere videokaart, kabels en een andere pc maar telkens hetzelfde effect: het scherm word en blijft wit. Af en toen weergeeft hij heel even het computer beeld om daarna weer langzaam naar wit te faden.
Waar kan dit nu aan liggen en zou zoiets nog te fixen zijn?