Een goed overclock bord voor E6300

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Kakulukia
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-05 21:23
Hi,

ik heb een Core 2 Duo E6300. Die wil ik lekker overclocken . Maar welke moederbord is daarvoor de beste ?

-het maakt me niet uit of ik P965, of 975 X (of andere chipset heb)
- raid 0
-sli/crossfire mag, hoeft niet
-prijs , liefst onder de 200 euro

deze bleven over ,
-ASUS P5W-DH Deluxe = ik hoor dat er veel probs ermee zijn. Maar klokt goed.
-Intel 975XBX = stabiel , maar klokt niet super?
-ASUS P5B Deluxe= redelijk?
-ASUS P5N32-SLI SE= ???
-Biostar TForce P965 Deluxe= bijna nergens leverbaar? of heb ik slecht gezocht
-Gigabyte GA-965P-DQ6 (en DS3?)= ???
-DFI Infinity 975X/G= preorder?? Clockt lekker?

aub moderators niet /closen, ik heb veel research gedaan maar kom er niet uit ( en ben geen master tweaker )

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dat er met de P5W-DH Deluxe veel problemen zijn komt volgens mij meer door dat er enorm veel mensen zijn die het mobo hebben aangezien het 1 van de eerste mobo's was voor de Core 2 Duo.

Hoe meer mensen iets hebben hoe meer problemen er zijn. Zelf heb ik dat mobo en hij werkt bij mij super, had in het begin wel wat problemen maar dat kwam door een slechte BIOS.

Persoonlijk zou ik kiezen voor of de P5W DH of de P5B.

• Kakulukia
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-05 21:23
P5B ondersteund toch geen RAID0? Daarom heb ik die er niet bijgeschreven.

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Kakulukia schreef op zondag 10 september 2006 @ 15:29:
P5B ondersteund toch geen RAID0? Daarom heb ik die er niet bijgeschreven.
Volgens http://www.asus.com/produ...odel=1178&l1=3&l2=11&l3=0 wel!
- Support SATA RAID 0, 1 and JBOD

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

aub moderators niet /closen, ik heb veel research gedaan maar kom er niet uit ( en ben geen master tweaker )
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

1) of *jij* eruit komt of niet is geen kriterion voor het sluiten van een topic :o Voldoet een topic aan het beleid, dan blijft het open. Zo niet, niet. In dit geval duidelijk, lees o.a. de FAQ van dit subforum met duidelijke uitleg waarom we "wat moet ik kiezen" topics niet willen.
2) als je geen "master tweaker" bent (wat dan ook dat moet zijn), lees je in. Hoe denk je dat anderen het leerden :?
3) ik gaf nota bene in mijn sluitmessage een paar duidelijke tips (zoek op welk chipset je wilt en kijk in de QVL van borden ermee), daar heb je exact 0,0 mee gedaan. Als je niets wilt doen met tips, waarom stel je de vraag dan :?
4) als je na een slotje een nieuw topic over hetzelfde opent zonder overleg gaat die per definitie op slot. Bij deze :/

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.