Toon posts:

USB key initialiseert niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
People, dringend hulp gevraagd.

Had gisteren de usb stick in de usb poort. Mijn zoontje heeft het stick per ongeluk omhooggedrukt. Het wil daarna niet initialiseren. Ik denk dus dat de pinnetes misschien los zitten.... opengemaakt en ze zitten goed. Kan me verder niets bedenken ..... er zitten behoorlijk belangrijke docs erop die ik nodig heb. Iemand een idee hoe ik de docs nog weg kan krijgen van de USb key. Zijn er diagnose tools om te kijken of hij stuk is? etc

Verwijderd

wat bedoel je met initialiseren?

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 11:33
zitten de pinnetjes in je usb aansluiting nog goed?
Andere USB aansluiting geprobeerd?
Andere pc geprobeerd?

Graag wat meer info

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Stickje al in een andere USB-poort / andere PC geprobeerd :?
Lezen is ook een vak :P
Maar post idd eens wat meer info :)
- Wat voor USB-stickje gaat het :?
- OS van je PC :?
- Wat had je zelf verder allemaal al geprobeerd :?

[ Voor 59% gewijzigd door The Eagle op 10-09-2006 15:30 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
sorry fellows,
een usb stick met een mp3 player. no-name zo te zien. En jaheb al de regulierre uitgeprobeerd. :
1 andere usb sluiting: deed het niet
2 In een laptop deed het niet
3 andere usb key in de zelfde usb poort dus daar ligt het niet aan.
Initialiseren is dat de usb key herrkend wordt door de Win XP pro en wordt een drive letter toegekend.

Verwijderd

Topicstarter
Zo moet ik vanuit gaan dat niemand hier dan een mogelijke oplossing weet?

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-02 22:31

Cablekevin

CCCP Baby!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:31:
Zo moet ik vanuit gaan dat niemand hier dan een mogelijke oplossing weet?
Tja het enigste dat ik weet is probeer het is met linux, als je een ubuntu live cd hebt kun je het mischien even testen.
En ik heb dit probleem ook gehad met school ik heb hier denk nu 5 defecte stickjes, van andere leerlingen en die heb ik ook geprobeert te maken maar hij ziet de sticks ook niet, het enigste wat is gedaan is, de stick verweideren uit het systeem ZONDER hem veilig te verweideren, en toen deden ze hem in een andere pc en werd ook niet herkent, overgens de OS was: Microsoft Windows 2000.
Dus dat is het enige wat ik je kan aanraden.
Overgens PAS op wat je doet, dit hebben mijn vader en ik ook eens gehad, ze'n ipod deed het niet meer (shuffle) en toen deden we hem in de pc en was al zijn muziek opeens weg, zonder te formateren ofzo.
Ik hoop dat je het probleem kan oplossen, suc6. :)

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Ik kom steeds vaker mensen met defecte el-cheapo no-merk USBsticks tegen...... 't Is net als hoe het met diskettes was: vertrouw ze nooit en ze je belangrijke documenten minstens op 3 media!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-02 22:31

Cablekevin

CCCP Baby!

RemcoDelft schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:05:
Ik kom steeds vaker mensen met defecte el-cheapo no-merk USBsticks tegen...... 't Is net als hoe het met diskettes was: vertrouw ze nooit en ze je belangrijke documenten minstens op 3 media!
Tja das waar, btw de sticks van mij waren van Kingston ;)

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 16:28

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als windows de stick helemaal niet herkent, dan is er waarschijnlijk binnenin iets gebroken. Een haarscheurtje is al genoeg om hem onbruikbaar te maken.
Maak de stick eens open en kijk eens goed rondom de usb aansluiting of je daar misschien een haarscheurtje ziet zitten. Zo ja, krab daar dan de beschermende laag van af en verbind het door (solderen of geleidende verf of lijm)

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Pagina: 1