Toon posts:

[XBOX] Nieuwe Box, opgelicht in de winkel?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik in de winkel (V&D) een "nieuwe" XBOX gekocht. Het kostte even voor ik een winkel had gevonden die er nog 1 had, ze zijn bijna niet meer te krijgen.

Eenmaal thuis aangekomen het handeltje aangesloten maar bij het plaatsen van een game bleek het hele ding te hangen. Uiteraard nog 10 keer die game eruit gehaald en erin gedaan maar geen resultaat. Muziek CD's werken overigens wel. :/

Vervolgens ben ik eens gaan snuffelen op de harddisk via het standaard XBOX menu en kwam ik er achter dat de HD allerlei savegames bevat van games die ik in ieder geval niet heb!! :?

Zou het kunnen dat de vriendelijke verkoper van de V&D mij een kapotte, tweedehands XBOX als nieuw heeft verkocht? |:(

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-11 21:38

dfr0st

Geel is mooier

terug!

-

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Dat is duidelijk dan....
Terug d'r mee!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 14:00:
[..]
Zou het kunnen dat de vriendelijke verkoper van de V&D mij een kapotte, tweedehands XBOX als nieuw heeft verkocht? |:(
Waar mensen werken worden fouten gemaakt.

Misschien had die vriendelijke verkoper z'n dag niet, en zag nog 1 XBox staan, maar heeft het niet opgelet dat deze op de plank :'RMA' stond ?

Om gelijk te roepen dat je bent opgelicht is wat overdreven, je hebt garantie op dat ding, je hebt de bon, dus omruilen is mogelijk.

Ey!! Macarena \o/

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het zal wel gewoon een foutje geweest zijn. Om nou gelijk te denken dat je opgelicht bent vind ik iets te voorbaarig. Ik neem aan dat als je terug gaat en het verhaal verteld je gewoon een nieuwe krijgt.

Verwijderd

Lijkt me duidelijk. Gewoon terug naar de winkel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.