SD-kaart geheugenfout. Nog te redden?

Pagina: 1
Acties:

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-02 21:55

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Hoi,

Ik ben in bezit van een SD kaartje van 1 gig, van het merk Dane-Elec:
Afbeeldingslocatie: http://www.dane-elec.fr/holland/liblocal/DANE_images/DA-SD-1024-R.jpg

Ik heb hem met m'n digitale camera (ixus 50) geformatteerd, met low-level aangevinkt. Daarna stond er "geen beeld", wat dus gewoon betekent dat de kaart leeg is. Een paar uur later zet ik de camera weer aan, en staat er "geheugenkaart fout". Ook als ik em in de kaartlezer van m'n printer stop, dan krijg ik zo'n foutmelding. Ik kan em niet opnieuw formatteren, want de camera en de printer weigeren ook maar iets met het kaartje te doen. Ik heb ook al gespeeld met de write-lock maar dat werkt ook niet.

Nu is mijn vraag of dit kaartje op de één of andere manier nog te redden is. Zo niet: valt dit onder de tienjarige garantie?

[ Voor 12% gewijzigd door _Christiaan_ op 10-09-2006 14:14 ]

NOSIG

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-02 05:23
nog eens formatteren ?

als jij geen rare dingen met dat kaartje hebt gedaan valt dit uiteraard onder de garantie

[ Voor 67% gewijzigd door Moning2 op 10-09-2006 13:55 ]

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-02 21:55

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Ik heb em al geprobeerd te formatteren. Maar omdat hij bij het aanzetten (of bij het invoeren van de kaart) al zegt: "geheugenkaart fout", kan ik er niks mee. :(

ik zal het gelijk ff in de TS zetten.

NOSIG

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-02 05:23
Kun je er ook niks mee met een card reader in je pc ? zoiets kost nog geen tientje dus kun je desnoods nog ff kopen

en zo nee, garantie :)

[ Voor 10% gewijzigd door Moning2 op 10-09-2006 14:38 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ziet Overige Hardware er echt uit als een dumpbak :?

Vragen over Opslagmedia graag in dat subforum :o

Move OH -> OM

Oslik blyat! Oslik!