quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 29 januari 2001 19:56 schreef minus0ne het volgende:
Ik heb zoveel problemen met dat ding, skipt veel (rest van het systeem kan het niet aan liggen, en ik heb me sblive al een keer vervangen met een nieuwe), veel ruis (op goede boxen), slechte drivers (vooral voor win2k) etc. Ik ga hem binnenkort inruilen voor een Terratec DMX X-Fire 1024, of een Turtle Beach Santa Cruz
--------------------------------------------------------------------------------
Ik denk dat jij gewoon wat analoge ingangen open hebt staan zodat je ruis hoort. CD-ROM op digital cd-rom aansluiten, en alle analoge inputs muten. De SB Live! heeft juist een erg hoge signaal/ruis verhouding, dus daar ligt het echt niet aan. Bovendien denk ik dat je problemen toch ECHT aan je systeem liggen, want als je je soundcard al een keer omgeruild hebt dan moet ie anders toch goed zijn. FF verder kijken voordat je meteen een andere gaat nemen, want die Terratec is echt niet veel anders dan een SB Live.
Sorry hoor ik heb die terratec kaart zelf en hij is zeker niet hetzelfde als de Soundblaster kaarten kwaliteit is gewoon vele malen hoger, precies waarom terratec bekent staat bovendie heeft ie A3D EN EAX ondersteuing.
Gewoon een prima kaart voor een zeer schappelijke prijs ik heb er 159 voor neergeteld en oja digitale uitgang