Zoek handleiding JVC tv...

Pagina: 1
Acties:
  • 1.418 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Waarom is het toch zo moeilijk voor fabrikanten om een alles omvattende database met manuals online te zetten in diverse talen.
Ben in het bezit gekomen van een 5 jaar oude JVC tv:

Type: AV-28WT4ENS

Kan op de .nl, .co.uk, .be en .de sites van JVC de handleiding niet vinden. Heb inmiddels wel de Noorse versie maar die snap ik niet helemaal. ;)

(Iets andere types zijn wel te vinden zoals de 28WT1/2 en 5 maar gaat dus om die 4ENS)

Heb flink lopen googlen maar kan hem maar niet vinden. (Behalve op van die paysites) Heeft iemand een idee?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:35

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Lijkt me niet zo moeilijk toch?
Heeft u de gewenste informatie toch niet gevonden op onze site? Neemt u dan telefonisch of schriftelijk contact op met JVC Nederland. Onderstaand vindt u onze adresgegevens:

JVC Nederland
De Heyderweg 2-6
Postbus 515
2300 AM Leiden
Telefoon: 071 - 54 53 333

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Victorio
Question Mark schreef op zondag 10 september 2006 @ 12:45:
Lijkt me niet zo moeilijk toch?

[...]
Oh mja ok. Maar er moet toch een pdfje te vinden zijn? Verzamel al m'n handleidingen liefst als pdf.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hier staat ie niet?
http://www.jvc.nl/download.php?type=2

edit: doh nee dus...
Wil je gewoon de handleiding hebben? Of heb je een bepaalde vraag over je toestel? In dat laatste geval zal een andere handleiding van een type dat er op lijkt zou toch wel moeten helpen?

[ Voor 64% gewijzigd door Shiver23 op 10-09-2006 12:52 ]

PSN: Shiver23

• Victorio
Shiver23 schreef op zondag 10 september 2006 @ 12:50:
Hier staat ie niet?
http://www.jvc.nl/download.php?type=2

edit: doh nee dus...
Wil je gewoon de handleiding hebben? Of heb je een bepaalde vraag over je toestel? In dat laatste geval zal een andere handleiding van een type dat er op lijkt zou toch wel moeten helpen?
Nee wil gewoon graag de handleiding als pdf voor in m'n verzameling. :) Verbaas me gewoon nu en dan over hoe moeilijk het is een bepaalde handleiding te vinden.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:35

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Victorio schreef op zondag 10 september 2006 @ 12:49:
[...]
Oh mja ok. Maar er moet toch een pdfje te vinden zijn? Verzamel al m'n handleidingen liefst als pdf.
Snap ik, heb ik zelf namelijk ook. Maar... je hebt al gezocht en kon hem niet vinden. Je hebt best kans dat als je even contact opneemt met JVC, dat ze de manual gewoon even mailen en klaar is Victorio :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Victorio
Question Mark schreef op zondag 10 september 2006 @ 12:56:
[...]
Snap ik, heb ik zelf namelijk ook. Maar... je hebt al gezocht en kon hem niet vinden. Je hebt best kans dat als je even contact opneemt met JVC, dat ze de manual gewoon even mailen en klaar is Victorio :)
Oh ok! Doe ik dat wel even dan. :) Thnx!

Verwijderd

* knip *

Het topic kapen met een totaal andere vraag is natuurlijk niet de bedoeling.

[ Voor 89% gewijzigd door S1NN3D op 05-03-2016 22:50 ]

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:49

DjVe

Hatsaflats!

Door je vraag in twee topics te stellen (en een oud topic van 2006 te kicken), ga je niet het gewenste effect krijgen.
Pagina: 1