Toon posts:

[XP home] Vast in de installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik heb een heel dom probleem,

Ik moet hier een windows installatie doen op een systeem met 6 harde schijven, waar allemaal troep opstaat die er af moet, ik ben nu op het punt in de installatie waar je moet kiezen waar windows op moet komen, hoe zorg ik echter dat ook die andere harde schijven leeg gemaakt worden,

Simpelweg D drukken?
Het gaat dus om een systeeem waar windows al op staat, maar het is echt belangrijk dat alles goed geformateerd en geleegd wordt.

Edit: Ik ben er gedeeltelijk uit, het was gewoon D, sorry ik weet het, ik ben een user met aardig wat posts en dat ik dit nog moet gaan vragen is raar,

1 Van de Partities heet EISA Hulpprogamma's. moet ik die er ook af halen?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2006 12:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
De computer is opnieuw geinstalleerd, allemaal mooi en wel, tot het volgende probleem opdoet.
De computer herkent de LAN aansluitingen niet meer, (Het is een Intel onboard verbinding)
Ook zijn de grafische intellingen die bij de grafische kaart horen (onboard) weg.
Dit lijkt me een driver probleem, maar kan iemand dat bevestigen en eventueel vertellen hoe het op te lossen is?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:57

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Dat is een driver "probleem" ja. Heb je een cd van de computer? Dan staan daar wel drivers op. Wil je de nieuwste versies dan kun je ze downloaden, even in het boekje kijken / op de cd om de juiste types te achterhalen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Topicstarter
sh4d0wman schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:11:
Dat is een driver "probleem" ja. Heb je een cd van de computer? Dan staan daar wel drivers op. Wil je de nieuwste versies dan kun je ze downloaden, even in het boekje kijken / op de cd om de juiste types te achterhalen.
Gaat lastig ben ik bang, Hij was voorgeinstalleerd.
Maar ik zal het proberen via internet te vinden allemaal.
Gewoon downloaden en de gedownloade bestanden op een CD branden moet werken right?
En Intel Wireless, geldt dat dan ook gelijk voor de LAN?

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
Aan de hand van het modelnummer of anders het typenummer van het mobo zou je een heel eind moeten kunnen komen.

Tip : maak de volgende keer eerst een backup van je drivers, of kijk met Everest oid wat voor onderdelen in de machine zit.

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Topicstarter
aZuL2001 schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:38:
Aan de hand van het modelnummer of anders het typenummer van het mobo zou je een heel eind moeten kunnen komen.

Tip : maak de volgende keer eerst een backup van je drivers, of kijk met Everest oid wat voor onderdelen in de machine zit.
Ik heb een pakket gevonden op de site van Sony. heel net van ze als je het mij vraagt.
Dit is wel opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:49:
[...]

Ik heb een pakket gevonden op de site van Sony. heel net van ze als je het mij vraagt.
Dit is wel opgelost.
Ik zit toch wel vast, Ik heb dus alle drivers geinstalleerd, Alles werkt, zelfs de WLAN, maar ik ben dus een voorstander van LAN, en alleen dat wilt dis nog niet werken, Bij de drivers onder network staat echter geen duidelijk Setup teken, en het zijn alleen maar toepassingbestanden.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:59
Als je naar system properties gaat (windowstoets+break), tabblad hardware en dan het knopje 'device manager', zie je dan een uitroepteken staan bij je lan-verbinding? Zo ja, rechtsklik daarop en kies dan 'update driver'.

Vervolgens kies je voor 'no, not this time', dan 'install from a specific location (advanced)' en dan 'include this location in the search', en geef daar het pad aan van die netwerk drivers.

Mocht je op die pc internet hebben (via wlan), dan kun je ook naar de site windows update/microsoft update gaan, daar kies je voor 'custom' updates, en met een beetje geluk staat de driver onder het kopje 'hardware, optional'.

[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 11-09-2006 21:53 ]

Pagina: 1