Onlangs ben ik erachter gekomen dat ik een taalpakket nodig heb om in mijn router te komen (lang verhaal). Maar mijn Windows vraagt nooit of ik er 1 will installeren of ik er 1 nodig heb, hoe zet ik deze optie weer aan?
F1, de helpfunctie, biedt altijd uitkomst. Zoekgegeven taal geeft 30 resultaten.
ARME AOW’er
Als ik op F1 druk met IE gebeurd er niks
Start -> Help -> hoppa 
Ik heb met mijn engelse Windows trouwens geen idee waar je het over hebt
Ik vermoed iets met het .Net framework, maar dan zegt [google=taalpakket] al alles. Dus: waar heb je het over? Hoe verhoud zich dat tot hetgeen je vind in de hulp van Windows en op Google?
Zoals al vaker gevraagd: geef even een meer uitgebreide topicstart, op deze manier past het niet op GoT. Dit topic sluit ik dus, open ajb. even een nieuwe die wat meer informatie en eigen inzet geeft
Open eventueel een tweede topic over dat je F1 knop het niet doet. Dat zou wel moeten voor IE. Even aangenomen dat je geen rare dingen doet of rare plugins hebt draaien.
Ik heb met mijn engelse Windows trouwens geen idee waar je het over hebt
Zoals al vaker gevraagd: geef even een meer uitgebreide topicstart, op deze manier past het niet op GoT. Dit topic sluit ik dus, open ajb. even een nieuwe die wat meer informatie en eigen inzet geeft
Open eventueel een tweede topic over dat je F1 knop het niet doet. Dat zou wel moeten voor IE. Even aangenomen dat je geen rare dingen doet of rare plugins hebt draaien.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()