Toon posts:

[BF2142/Dark Messiah] Extreem lange laadtijden/hoge ping

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik doe mee aan de beta van het spel Battlefield 2142 en ik heb het volgende probleem.

Wanneer ik een server probeer te joinen ga ik vrijwel altijd meteen naar het laadscherm en mijn muiscursor verandert in een lopend robotje. Hier blijft het helaas wel bij aangezien het laden van het spel echt minuten lang duurt (gewoon 3 minuten lang ofzo) en wanneer de laadbalk eindelijk vol is duurt het alsnog 30 seconden voordat ik de knop "Join Game" eindelijk kan aanklikken.

Eenmaal in-game is mijn ping aanvankelijk laag maar wordt over tijd steeds hoger en hoger todat ik een connection-problem error krijg en uiteindelijk eruit wordt geschopt.

Dit zelfde probleem heb ik met de Open Beta van Dark Messiah. Dezelfde achterlijk lange laadtijden (5 minuten) en na 10 minuten spelen krijg ik connectie problemen.

Met spellen als Everquest II en Counter-Strike Source heb ik dit probleem helemaal _niet_.

Ik heb als firewall Windows Firewall, en mijn games staan gewoon in de uitzonderingen lijst. Mijn router beschikt ook over een firewall, maar daar kan het vast en zeker niet aan liggen getuige het feit dat andere online spellen wel gewoon goed werken.

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:02
Misschien moet je een paar porten forwarden speciaal voor BF1942. Heb je een anti-virus scanner ? En wat heb je nog meer aan terwijl je het speelt en wat zijn je specs. En Beta van Dark Messiah, misschien is dat gewoon een bug. Probeer eens te kijken naar de FAQ daarvan.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats