Toon posts:

Na reboot start systeem SOMS niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok...Ik heb dus sinds kort het bovenstaande probleem met mijn computer....
Als ik m'n computer opnieuw opstart na bijv. een instalatie proces...dan start hij gewoon niet weer op :? 8)7
Soms zie je de bios settings e.d. nog voorbij komen, maar dan blijft hij hangen bij Vervying Pool Data oid...
Maar soms krijg ik ook helemaal geen beeld....de monitor geeft dan aan No Signal Input...

Nou heb ik het zonet weer gehad...en ik heb m'n HDD er uit gehaalt en m'n pc zonder HDD aan gezet.
En ja hoor! hij start weer netjes op met de melding: No System Disk (logisch :P :+ )
Ik druk m'n HDD weer in z'n S-ATA stekkertje, en alles werkt weer 8)7 windows start gewoon weer op enz.

Nu is mijn vraag....Waar zou dit aan kunnen liggen?! :o

System specs:

Amd A64 3200+ @stock
Ecs nForce4 A-939 mobo
Seasonic 400 watt voeding
maxtor 80 gig hardisk
Ati Radeon X550 256mb graka
Nec dvd speler

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen....

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand die mij hier mee kan helpen??? :?

*kick*

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Nou, wat heb je verder allemaal al uitgeprobeert? Memtest, Powermax, alles losgehaald?

Wauw, een sig!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-03 17:18
hdd niet rot ? dan zou ie wel booten zonder schijf he ;)

denk dat je idd eerst eens je mem hdd etc moet gaan testen. en even goed controleren of al je kabels etc wel goed vast zitten.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• tigos
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2023
Dit probleem had ik ook ongeveer. Ik had mijn computer een dag en daar kwam het probleem. verifing dmi pool data en daar bleef hij hangen moest ik mijn computer weer uitzetten en dan startte hij wel door. Pc binnen gedaan en nu zit er een andere versie van het mobo in.

Hopelijk ben je daar iets mee.