Hallo,
Mijn pa heeft een opel calibra staan met enorm bagger geluid.
Het is een ongelofelijk mooie auto maar de geluidskwaliteit is sh*t.
Wij kwamen met het idee om de standaard speakers te vervangen, subwoofer in de koffer bak en een radio cd/mp3 speler er in. Alle kabels vervangen omdat ze inmiddels als een jaar of 14 oud zijn en echt niet meer her te gebruiken zijn.
Maar dan, hoe moet je dat allemaal aansluiten. Je kan niet ozmaar een kabeltje aanleggen en dat soort dingen.
De apparatuur waar we aan dachten:
Radio Sony CDX-GT300S
Speakers Pioneer TS-G1349
Subwoofer Sony XLS-101PS
De subwoofer komt in een standaard subkist in de achterbak.
Dan moeten we nog kabels en stroom hebben voor de apparatuur, nieuwe kabels trekken voor de 4 speakers die er in komen etc etc.
Wat moet ik dan allemaal aan schaffen om deze onderdelen aan te kunnen sluiten of heeft iemand een idee voor betere apparatuur? Mijn budget is 800 euro en voor dat geld wil ik de sub voelen en horen en voldoende vermogen hebben om boven het motor geluid uit te kunnen komen.
Ook graag een bedradingsschema en tips voor het aansluiten.
Alvast bedankt!
Mijn pa heeft een opel calibra staan met enorm bagger geluid.
Het is een ongelofelijk mooie auto maar de geluidskwaliteit is sh*t.
Wij kwamen met het idee om de standaard speakers te vervangen, subwoofer in de koffer bak en een radio cd/mp3 speler er in. Alle kabels vervangen omdat ze inmiddels als een jaar of 14 oud zijn en echt niet meer her te gebruiken zijn.
Maar dan, hoe moet je dat allemaal aansluiten. Je kan niet ozmaar een kabeltje aanleggen en dat soort dingen.
De apparatuur waar we aan dachten:
Radio Sony CDX-GT300S
Speakers Pioneer TS-G1349
Subwoofer Sony XLS-101PS
De subwoofer komt in een standaard subkist in de achterbak.
Dan moeten we nog kabels en stroom hebben voor de apparatuur, nieuwe kabels trekken voor de 4 speakers die er in komen etc etc.
Wat moet ik dan allemaal aan schaffen om deze onderdelen aan te kunnen sluiten of heeft iemand een idee voor betere apparatuur? Mijn budget is 800 euro en voor dat geld wil ik de sub voelen en horen en voldoende vermogen hebben om boven het motor geluid uit te kunnen komen.
Ook graag een bedradingsschema en tips voor het aansluiten.
Alvast bedankt!
Het leven is te kort om geduld te hebben!