Toon posts:

iPod op mn Apple G4 laptop aansluiten wil niet!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort het bezit van een Apple Ibook G4 laptop maar ik kan mijn Ipod nano er niet op aansluiten. Ik heb de installatie cd reeds geinstalleerd en in de Itunes zie je mijn Ipod in de lijst links staan maar kan geen enkel bestand/nummer selecteren/afluisteren.Wat doe ik verkeerd?

Nu las ik net op het forum dat door het "syncen" van mijn Ipod met de lege Itunes bibliotheek de redenen is waarom mijn Ipod nu leeg is maar het hier bovengenoemde probleem deed zich al voor het legen voor. Tevens staan mijn nummers nog wel op mijn HP laptop in mijn Itunes bibliotheek...hoe krijg ik die weer op mijn Ipod??

Ps. ik ben een computer analfabeet en ken niet alle termen die hier op het forum worden gebruikt. Dus misschien dat het zo makkelijk mogelijk kan worden uitgelegd?? _/-\o_

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2006 04:23 ]

• rulus
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09-2025
Je moet de nummers van de HP bibliotheek naar de iBook bibliotheek verplaatsen/kopiëren. Daarna zal iTunes deze automatisch syncen met je iPod.

Dat verplaatsen kan bijvoorbeeld door ze als data op je iPod te zetten en zo te transporteren; je kan natuurlijk ook een netwerkkabeltje aansluiten tussen de twee computers.

[ Voor 14% gewijzigd door rulus op 10-09-2006 07:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dank je voor je reactie!! Het in na veel prutsen en overzetten gelukt :D

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
De volgende keer geen Help in je titel gebruiken. Iedereen wil hulp hebben, en het komt schreeuwerig over. zie faq

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Ben ook een schreeuwlelijk :P