Microsoft Visual C++ Runtime Library

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Topicstarter
Sinds een tijdje krijg ik de volgende foutmelding te zien, wanneer ik met mijn rechtermuisknop op een bestand groter dan 4GB klik. Ik wilde namelijk een image invoeren in mijn virtual drive, toen ik deze melding kreeg. Maar deze melding kreeg ik niet bij een bestand van ongeveer 2Gb. Eerst dacht ik dat het alleen img files waren, maar ook bij iso files (groter dan 4GB) krijg ik deze melding.
Uiteraard heb ik de search en google al gebruikt, maar nergens een oplossing tegen gekomen.
Op mijn systeem is geen spyware, adware of een virus aanwezig. Google toolbar is ook niet aanwezig op mijn systeem. Ik heb alcohol 120%, deamon tools en imgburn al opnieuw geinstalleerd, omdat ik dacht dat deze misschien conflicteerden i.v.m bestand associatie.

Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/9226/error2je0.th.jpg

Windows XP Professional SP2
AMD 64 3000+
1GB geheugen
Geforce 6800
2x 200GB Seagate 7200.7

[ Voor 0% gewijzigd door sanfranjake op 10-09-2006 10:14 . Reden: plaatjesurl even gerepareerd ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dj-Sannieboy,

Ik snap niet zo goed wat dit topic in Windows Servers en Software doet, ook snap ik niet zo goed waar je nou je topic titel op baseert. Ik ga je topic dus sluiten.

Dit topic is gesloten.