[Netcenter] Printer sharen - INF bestanden nodig

Pagina: 1
Acties:

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Hallo mede tweakers,

Sinds vandaag ben ik in het bezit van een WD Netcenter en ik zou graag mijn printer ook via het Netcenter willen sharen. Als ik de USB kabel in de Netcenter prik wordt mijn HP PSC 1510 inderdaad netjes herkend. Als ik via Windows XP een netwerkprinter wil installeren gaat het fout omdat het server (Netcenter) niet het goede stuurprogramma heeft.

De printer heeft eerst als netwerkprinter via mijn machine gewerkt, dus de drivers heb ik wel op mijn machine staan, maar als ik deze wil gaan toevoegen aan de printer op de Netcenter staan de 1510 drivers daar niet tussen. Opnieuw het stuurprogramma op XP installeren gaat ook niet, omdat ik al de laatste versie heb, en het dan ook nog maar de vraag is of ik de driver dan wel zie.

De vraag is dan ook, hoe kom ik aan de INF setupfiles om mijn 1510 correct op de Netcenter te kunnen installeren?

edit:
Bij nader inzien heeft dat natuurlijk weer weinig met opslagmedia te maken, move dit topic dan maar.

[ Voor 6% gewijzigd door SWINX op 09-09-2006 21:07 ]

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• SWINX
klein schopje :)

• SWINX
Voor mensen die later nog de search gebruiken: de oplossing is om de drivers van de Deskjet 3420 te gebruiken, waarna je de PSC 1510 drivers kunt selecteren.

Nu nog eens proberen uit te vinden of de scanner van de PSC 1510 ook over LAN werkt...

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

volgende keer kan je beter eerst uitzoeken op google e.d. voordat je hier je problemen post.
http://wdc.custhelp.com/c...hfZm5sJnBfcGFnZT0x&p_li=#

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• hatross
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

hatross

Waar rook is, loopt stroom.

GrittyKitty schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:03:
volgende keer kan je beter eerst uitzoeken op google e.d. voordat je hier je problemen post.
http://wdc.custhelp.com/c...hfZm5sJnBfcGFnZT0x&p_li=#
Zo gek is dit niet, hoor. Ik zit ook al dagen te kloten :( om mijn HP Laserjet 1018 te laten printen via een Western Digital Netcenter 500 GB en ik heb het nog niet aan de gang. 8)7 Met googlen is hier niet echt veel over te vinden en de support database is ook nogal oppervlakkig. Ik heb een vraag ingelegd bij http://support.wdc.com en wacht een al paar dagen op antwoord. Zal ik een nieuwe topic starten als het werkt ?

• twister00004
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-08-2025
Ik heb het zelf met een hp 710C geprobeerd werkte vrij vlot alleen maar 1 print tegelijk.

dus als ik een print 2x wou printen achter elkaar deed ie het niet.
Kreeg het voor geen mogelijkheid voor elkaar en heb inmiddels een nieuwe netwerk collerlaserprinter gekocht.
Pagina: 1