Topic te oud of niet te oud?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:33
Hallo Admin-tuig ;)

Ik had een vraag naar aanleiding van dit topic:[kabinet] Antillianen: Nu officieel tweederangsburgers...

Dit topic is niet al te oud.. het is geopend op 11 Mei van dit jaar, en de laatste aansluitende post is van 31 Mei. Toen is er een paar maanden niet gepost, en daarna komt er weer nieuws over het onderwerp. (8 September)
De mod in kwestie maakt de beslissing om deze dicht te gooien, omdat het topic te oud was...

Nu snap ik best dat je geen eeuwenoude topics wil hebben, maar ik vind het langzamerhand een beetje vaag worden... wanneer is een topic te oud? Ik bedoel, het ging in dit geval over precies hetzelfde onderwerp, alleen werd er naar enige tijd iets nieuws bijgevoegd?
Moet er dan echt een nieuw topic worden geopend? Krijg je dan niet JUIST een wildgroei aan topics?

No offence hoor, ik maar ik vind de regels een beetje vervagen :z

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

De regel is ook niet 100% helder :)

Het ligt eraan en ik kan ook niet precies aangeven wanneer iets wel in een oud topic kan en wanneer je er beter een nieuw topic voor kunt starten. Ik laat het meestal gewoon in het oude topic wanneer het onderwerp echt goed ontopic is en er geen raar verhaal ontstaat wanneer mensen de oude postings doornemen.

Ik zou zeggen, bij twijfel schiet even een moderator aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik vond het eerlijk gezegd ook een beetje raar dat het topic gesloten werd, maar vond een LA topic te veel moeite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:33
Ja, ok dat snap ik. Maar de Mod in kwestie brengt het alsof het logisch is dat dat topic te oud was... wat dus niet helemaal zo is... :)

naja, modje aanschieten dus. Prima :)
(ik vond het topic wel interressant, vandaar)

[ Voor 11% gewijzigd door Kwartjuh op 09-09-2006 20:37 ]

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik sluit een topic alleen als iemand met een totaal irrelevante opmerking komt in een topic, of even in een andere topic een vraag stelt die je gewoon (met wat meer moeite) in een nieuw topic moet doen, of een antwoord op een probleemtopic van 2001 ofzo :P.

Als een discussie over hetzelfde onderwerp door gaat, vind ik hetzelfde topic prima, ook al is het topic uit 2000 ofzo :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-09 18:16

Fisico

by Fabian

Het topic is best oud en het nieuws heeft een andere wending genomen. Dat zijn voor mij al twee redenen om het topic te sluiten. Verder heb ik destijds een bericht aangepast en is de sfeer in het topic ook niet goed. Ik heb geen trek in verwijzingen naar reactie uit mei 2006. Ik vind het een mooi moment om met een schone lei te beginnen.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Fisico schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:06:
Ik vind het een mooi moment om met een schone lei te beginnen.
Waarom tik je dit niet gewoon in de sluitmessage in plaats van de botte die er nu staat? Zo zou ik ook in LA een topic openen want dan was het gewoon duidelijk geweest.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:49
Gunner schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:09:
[...]

Waarom tik je dit niet gewoon in de sluitmessage in plaats van de botte die er nu staat? Zo zou ik ook in LA een topic openen want dan was het gewoon duidelijk geweest.
Een beetje cynisme mag toch, al had een smiley niet misstaan :)
Pagina: 1