Verwijderd
Philips? ouch.. als hij dit vroeger op zelfde systeem met zelfde software (Easy CD sucks BTW) nog niet deed dan zou ik effe de lens schoonmaken, en als ie het dan nog niet doet een echte brander kopen.Op maandag 29 januari 2001 19:37 schreef richard_bouman het volgende:
Philips CDRW 800 met Easy Cd Creator 4 Software:?
Verwijderd
HmmmmmmOp maandag 29 januari 2001 19:43 schreef richard_bouman het volgende:
Philips is toch nie zoooooo slecht??
Welke software is het beste voor een CD te branden en als Philips inderdaad zo slecht is, noem dan es een betere?Deze gaat tenminste 8x en dat kun je van de meeste anderen niet zeggen.Maar als er een betere op de markt is dan koop ik die.
Suggesties graag.....
Suggesties graag.....
WAT meldt die fout eigenlijk:?
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
plextor 12/10/32a[b]Maar als er een betere op de markt is dan koop ik die.
beste software vond ik nero
maar nti cd maker pro is beter (minder zwaar voor de cpu)
euhh..betere op de markt he? Ik ga eventjes een lijstje makenOp maandag 29 januari 2001 19:48 schreef richard_bouman het volgende:
Welke software is het beste voor een CD te branden en als Philips inderdaad zo slecht is, noem dan es een betere?Deze gaat tenminste 8x en dat kun je van de meeste anderen niet zeggen.Maar als er een betere op de markt is dan koop ik die.
Suggesties graag.....
Burn eerst nog maar ff een cdr en ga er bij zitten met een pen en papier. Als je precies opschrijft wat er staat heeft er iemand misschien een I.D.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Heb geen CD's meer Ik heb er nou al 4 verneukt ik kan er ook niet meer overheen branden en CDRW's heb ik niet
Verwijderd
Daar heb je veel aan met al je errors...Op maandag 29 januari 2001 19:48 schreef richard_bouman het volgende:
Deze gaat tenminste 8x en dat kun je van de meeste anderen niet zeggen.
Suggesties graag.....
Pagina: 1