Toon posts:

Niet werkende 7600GT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren en dames,

Deze week een nieuw systeem gekocht. Hierbij een Asus EN7600 GT Silent.
Samen met de combinatie Asus P5N32-SLI Deluxe moederbord met Intel Pentium D940 processor en Zalman 460 voeding, werkt deze niet.
Ja, ik heb de 24 pins aansluiting, 8 pins en 3 pins EZPlug aangesloten.
Als ik het systeem opstart draaien de fans, maar geen beeld. Als ik het systeem even aan laat staan, genereert de kaart wel hitte.
Echter, toen ik de kaart nader bekeek, ontdekte ik het volgende, kapotte connectors onderaan de kaart. Zie hiervoor de onderstaande foto`s (groot gehouden ivm. detail)

http://www.ezomer.nl/overig/pin1.JPG
http://www.ezomer.nl/overig/pin2.JPG

Is dit een goede kandidaat/reden voor het niet functioneren ?

Alvast hartelijk dank.

• Mr. Inspire
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:07
Het ziet er niet verbrand uit ofzo, dus ik vermoed dat die pinnetjes zo kort horen. Het lijkt me eerder een moederbord probleem. Kun je de kaart in een andere pc testen of eventueel een andere videokaart in je pc prikken? Op deze manier kun je vrij makkelijk zaken uitsluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Kon ik dat maar... helaas geen andere PCI-Express kaart of moederbord aanwezig.

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-06 13:56
De foto's doen het op het moment niet, als ze werken dan kan ik even controleren hoe die connectors bij mij zijn(heb die kaart ook).

Work hard & be brave.

Verwijderd

Volgens mij moet je heel die Ezplug niet aansluiten, alleen als je SLI gaat draaien hoeft dat.

Verwijderd

offtopic: vette auto's op je vakantie :P

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:11

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:22:
Volgens mij moet je heel die Ezplug niet aansluiten, alleen als je SLI gaat draaien hoeft dat.
Dit klopt. Ik heb dezelfde kaart en heb die EZplug niet aangesloten.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:22:
Hier op een Asus A8N-SLI Deluxe is het ook de bedoeling dat de EZ Plug pas aangesloten wordt zodra je met SLi gaat werken. DIt moederbord hanteert hetzelfde princiepe, los maken en nogmaals proberen dus. :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1