Om de een of andere vreemde reden krijg ik elke keer als ik de pagina: www.newsleecher.com wil openen een foutmelding van pagina niet gevonden. (terwijl op elke andere pc hier de pagina wel gevonden word.)
Na wat uitprobeerwerk kwam ik er achter dat als ik www.newsleecher.com ping dat hij 127.0.0.1 pingt.
Dus klaarblijkelijk gaat er ergens bij de DNS wat fout. Ik heb al een paar keer "ipconfig /flushdns" gedaan, echter dat heeft niks geholpen.
Is er hier iemand die een flauw idee heeft wat er misgaat ??
Het gaat in dit geval om een windows xp machine.
Er staat hier wel een server, maar ik heb expres in de netwerkinstellingen de dns server van planet ingesteld. Dus als het goed is ligt de fout aan iets op deze machine.
Na wat uitprobeerwerk kwam ik er achter dat als ik www.newsleecher.com ping dat hij 127.0.0.1 pingt.
Dus klaarblijkelijk gaat er ergens bij de DNS wat fout. Ik heb al een paar keer "ipconfig /flushdns" gedaan, echter dat heeft niks geholpen.
Is er hier iemand die een flauw idee heeft wat er misgaat ??
Het gaat in dit geval om een windows xp machine.
Er staat hier wel een server, maar ik heb expres in de netwerkinstellingen de dns server van planet ingesteld. Dus als het goed is ligt de fout aan iets op deze machine.