Ik heb een Maxtor 6Y160P0 en sinds ik een nieuwe videokaart, geheugen en voeding heb aangeschaft begon ie al raar te doen, maar nu is het helemaal raak. Als ik m'n pc probeer op te starten krijg ik een zwart scherm (geen melding, niks) nadat ik eerst het logo van m'n moederbord te zien krijg zoals altijd en de gebruikelijke 'Scanning IDE drives..' gezien heb.
Nu heb ik al geprobeerd er een andere HD in te doen, een vrij oude Toshiba van 30GB, maar dan krijg ik een blauw scherm tijdens het opstarten: You receive a Stop 0x0000007B error after you move the Windows XP system disk to another computer
Voor dit alles had ik zogezegd al een aantal probleempjes zoals spontane reboots en toen heb ik ook 2 keer geformatteerd en dan deed ie het weer eventjes vlekkeloos en als ik nu formatteer heel misschien ook wel, maar blijven formatteren is denk ik niet de oplossing.
Toen ie het nog 'redelijk' deed heb ik een aantal keer met SpeedFan de temperaturen bekeken en die verschilden van 38 tot 46 graden.
Is ie echt hartstikke kapot of zijn er nog reparatie mogelijkheden?
Specs:
- Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80GHz
- Moederbord: ASUSTeK Computer Inc. P4P800-E
- Totaal Geheugen: 1GB DDR-SDRAM
- Videokaart: NVIDIA GeForce 7600 GS
- Harde Schijf: Maxtor 6Y160P0 160GB
Nu heb ik al geprobeerd er een andere HD in te doen, een vrij oude Toshiba van 30GB, maar dan krijg ik een blauw scherm tijdens het opstarten: You receive a Stop 0x0000007B error after you move the Windows XP system disk to another computer
Voor dit alles had ik zogezegd al een aantal probleempjes zoals spontane reboots en toen heb ik ook 2 keer geformatteerd en dan deed ie het weer eventjes vlekkeloos en als ik nu formatteer heel misschien ook wel, maar blijven formatteren is denk ik niet de oplossing.
Toen ie het nog 'redelijk' deed heb ik een aantal keer met SpeedFan de temperaturen bekeken en die verschilden van 38 tot 46 graden.
Is ie echt hartstikke kapot of zijn er nog reparatie mogelijkheden?
Specs:
- Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80GHz
- Moederbord: ASUSTeK Computer Inc. P4P800-E
- Totaal Geheugen: 1GB DDR-SDRAM
- Videokaart: NVIDIA GeForce 7600 GS
- Harde Schijf: Maxtor 6Y160P0 160GB