Je hebt een probleem met je videokaart maar we weten niet welke videokaart je hebt. Er zijn wel meer Matrox kaartjes op de aarde dan alleen jouw type.
Voor drivers ga je naar de site van de fabrikant, Matrox dus. Die jongens zijn best goed in hun productondersteuning dus er zijn zeker wel recente drivers te vinden voor jou grafische kaart.
Ik zie dat je een nieuwe user bent, bij deze dus een goed leermoment

Om je zo goed mogelijk te helpen is het van belang dat jij ons precies kunt vertellen wat voor spul je in huis hebt. Een glazen bol die de toekomst voorspelt heb ik al tijden niet meer gezien, we moeten de info dus van jou krijgen.
Hier op GoT verwachten we ook inzet van jou kant om je probleem te verhelpen. Als jij zelf weinig moeite doet om je probleem te verhelpen lijkt het me logisch dat er van deze kant ook maar weinig terug kan komen.
Misschien is het slim om je even in te lezen.
• Zoek informatie over je product en ga zelf op zoek naar de oorzaak en eventuele oplossing voor je probleem. Probeer dus dingen.
• Lees even de
Huisregels,
De Policy en
Welkom in de V&B.
Waarschijnlijk is dit of een geval van verouderde drivers, of dat MotoGP3 een DirectX9 kaart vereist en jou Matrox dit gewoon niet is. Aangezien ik niet weet welk model kaart je hebt kan ik die 2de vraag niet voor je beantwoorden.
Helaas ga ik wel dit topic dichtmaken, want er is nog voldoende dat je zelf kunt proberen. Mocht je alsnog problemen hebben, maak dan gerust een nieuw topic maar zorg dan dat je hem wel compleet en duidelijk maakt. Zie daarvoor je leesvoer
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.