okay, vmware server geinstalleerd.
hierna onder ubuntu dapper win xp geinstalleerd. Draait zonder problemen ( ik ben helemaal verbaasd over het gemak! ). Echter wat nog niet lukt:
hoe kan ik bestanden vanuit mijn ubuntu-installatie gebruiken binnen mijn virtuele xp?
( copy and paste is ingeschakeld bij de vmware-settings )
heeft dit met schijf-indeling te maken? ( xp = ntfs, virtueel dan ---ubuntu = ext3 )
om het nog wat ingewikkelder te maken ( voor mij dan
), is het ook mogelijk om bestanden van mijn fysieke xp ( ik draai dual-boot ) met fat 32, vanuit ubuntu te laden in vmware--xp ??
Maw. ik heb een dualboot xp-ubuntu ( fat 32 -- ext3 ), bestanden uitwisselbaar ofcourse. en wil nu , als mogelijk, deze bestanden laden in vmware--xp ( ntfs )
Is er uitwisselbaarheid?? sorry voor dit woordgebruik..
Pfff, ik hoop dat het duidelijk is?
hierna onder ubuntu dapper win xp geinstalleerd. Draait zonder problemen ( ik ben helemaal verbaasd over het gemak! ). Echter wat nog niet lukt:
hoe kan ik bestanden vanuit mijn ubuntu-installatie gebruiken binnen mijn virtuele xp?
( copy and paste is ingeschakeld bij de vmware-settings )
heeft dit met schijf-indeling te maken? ( xp = ntfs, virtueel dan ---ubuntu = ext3 )
om het nog wat ingewikkelder te maken ( voor mij dan
Maw. ik heb een dualboot xp-ubuntu ( fat 32 -- ext3 ), bestanden uitwisselbaar ofcourse. en wil nu , als mogelijk, deze bestanden laden in vmware--xp ( ntfs )
Is er uitwisselbaarheid?? sorry voor dit woordgebruik..
Pfff, ik hoop dat het duidelijk is?